2012. szeptember 18., kedd

notw #3 - Astor Fash'n Studio: 116 (teal)


NOTW, vagy hogy érthetőbb legyek, "a hét körme" poszt következik most - jelen esetben inkább nevezzük heti körömnek, vagy valami ilyesminek. A "körmös poszt #2" címet is ezért érdemelte ki egyébként. A körömágyamat ne nézzétek, tudom, hogy szörnyű állapotban van, nem tudom mit tehetnék ellene, mert nagyon gyenge, utálom is ezért. A lakkról: Astor Fash'n Studio (ne kövezzetek meg, ha nem így kell írni, ennek a lakknak SOSEM tudtam rendesen leírni a nevét, a legtöbb helyen viszont ebben a formában láttam leírva...) 116-os árnyalata, elvileg, mivel az üvegen nincs konkrétan feltüntetve, hogy mi a neve, száma, stb. Mindenesetre, ha rákeresek az "Astor Fash'n Studio 116" kifejezésre, ezt a lakkot is kidobja az elsők között, úgyhogy talán ez az "árnyalata". A színe egyébként - mint ahogy a képen is látszik - egy sötét, kékeszöldes szín, de inkább nevezzük sötét tengerzöldnek, mint ahogyan a mostani "trendek" is hívják. Még tavasszal vettem, leárazva (a Rossmannban néha különösen szép lakkokat dobálnak ki leárazva, most is láttam egy-egy halványlila- és egy világos mentazöld Astor lakkot, de nem kell egyik szín sem igazából, mert nem szeretem az ilyen "világos" színeket, általában nem tudom úgy felvinni egyiket sem, hogy szépen fedjen, stb.), és nagyon szeretem, mert szép színe van, egy rétegben is szépen fed, csak nem gyakran használom, mert kissé túl erőteljesnek érzem a színét. Nektek hogy tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...