2012. november 19., hétfő

drogéria-haul

Hú, hát, itt az elmúlt 1,5 hét termése. Van pár dolog. :D De majd a napokban újra lesz haulos poszt, mert ezóta már beszereztem egy új essence lakkot, egy Nivea ápoló ajakbalzsamot (olyan szájfény-szerűt, tudjátok) és holnap szeretnék venni egy Freeman arcpakolást. Na de jöjjön a bejegyzés! :D

Huhú, most veszem észre, hogy a Bebe ajakápolóról külön kép nem készült, így erről itt írok: 299,-ért vettem a Rossmann-ban akciósan, nagyon szeretem ezt a terméket. Bebe rózsás, vagy ahogy én hívom Zartrosé ajakápoló. Imádom az illatát, és szerintem jól hidratál. (:

Az Essence-szekció... :)
Essence csillámos fedőlakk 599,-ért a Müllerből. Elképesztően szép szerintem! :D
árnyalat neve: 08 night in vegas
ilyen szépségek vannak benne, élőben még látványosabb
amúgy ez élőben szebb :D
Essence Breaking Dawn Part 2 körömlakk 650,- DM, a múlt héten ez volt a körmömön
fekete alapú, sötétkék csillámokkal, amik csak sajnos közelről és erős fényben látszódnak
árnyalat neve: 01 Jacob's protection (a képeken is ez van a körmeimen)
Essence Breaking Dawn Part 2 körömlakk, 650,- DM, ez most van a körmömön
lilás-szürkés alapú, lila csillámokkal, ezen azért látszik, hogy lila... :D
árnyalat neve: 02 Alice had a vision - again
Essence Breaking Dawn Part 2 pigment, 850,- DM, árnyalat neve: 02 Alice had a vision - again
ilyen a tégely felirata
kibontva
minta - nagyon pigmentált, szépen csillog
ilyen a tégelyben "csillogva"
Balea Koffeines sampon (499,-) és Ápoló argánolajas hajbalzsam (525,-)
Jókat olvastam a Balea samponokról és balzsamokról, így gondoltam, veszek egyet-egyet... eddig csak jó tapasztalataim vannak: eddig kétnaponta kellett mosnom a hajam, most háromnaponta, azaz hetente 2x elég, még az argánolajos hajbalzsam használatával is! :D

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...