2012. november 24., szombat

haul

az arcmaszkot természetesen elfelejtettem, úgyhogy csak utólag raktam a képre, nem ilyen kicsi a valóságban! :D
essence ready for boarding ajak és orca színező krém, 299 Ft volt leakciózva
az árnyalata pedig a 01 sending you kisses
ez egy pinkes-pirosas-korallos árnyalat, de inkább pinkes, nekem pirosítónak nem jött be (az ujjnyomok az enyémek, már kipróbáltam, sikerült egy teljesen épet és bontatlant találnom, de úgy, hogy csak itthon nyitottam ki... :D)
essence colour&go körömlakk, 499 Ft
árnyalata: 103 space queen
a középső körmön látható, alatta és a többin pedig egyébként a '02 Alice had a vision - again' van a Breaking Dawn part 2 kollekcióból
kettő darab Nivea Gloss Wonder Balm, 399 Ft/db, 15-ös fényvédővel, argánolajjal, mangó- és kakaóvajjal
14 ml űrtartalmúak
az árnyalatok: Berry és Rose
picit elmosódott, de azért a színek láthatóak szerintem
szemből
beltérben fotózva, kiegészülve az ajak- és orcaszínezővel (a teraszon egyszerűen képtelen voltam lefotózni, mindegyik kép szinte világított, olyan világos lett, a színező pedig leginkább véraláfutásnak látszódott...)
Lovely szemhéjtus, fekete, 450 Ft
így fog, a széle még nem száradt meg teljesen. nem vagyok az a nagy tusmániás, van egy szinte ugyanilyen másik Lovely tusom is, csak a 'dizájnja' más...
Freeman arcmaszk, 150 ml, 1600 Ft volt, egyszer próbáltam, fura volt a bőröm tapintása utána... majd megszokom, vagy valami.
bocsi, hogy ilyen "szűkszavú" vagyok, de semmi kedvem nincs most hosszabb szövegeket írogatni...

xxx

4 megjegyzés:

  1. Jo cuccok! A koromlakk nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  2. mik azok a niveás izék mert én nem jöttem rá :D ajakápoló/szájfény?
    a körömlakkot én is imádom:)♥

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...