2012. november 11., vasárnap

körmös TAG

Nincs mostanában semmire sem időm... bocsi. :/ Úgyhogy most csak egy gyors, TAG-posztot hozok, amit ráadásul már kb. 2 hete megírtam, csak nem volt kedvem/időm kiposztolni. De remélhetőleg a héten végre sikerül majd elkészíteni a haulos posztomat, mert vettem egy pár dolgot az utóbbi pár napban... de tegnap nem volt fényképezőgépem, ma pedig már tanulnom kellett holnapra... 7 órám lesz, és (elvileg) ebből kettőn nem írunk, és az egyik tesi. Aztán, hogy föcin lesz-e valami... remélem, hogy nem. 2 témazáró, egy nagyobb dolgozat, egy kisebb, egy felelés (angol szóbeli)... Szorítsatok nekem holnap! xxx ♥

A TAG forrása: link

1. Melyik a kedvenc körömlakkmárkád?
Essence és NYC.

2. Csillámos lakk vagy csillám nélküli?
Is-is. Kedvtől és lakktól függ. :) De a simák mellett nagyon szeretem a csillámos lakkokat is.

3. OPI, China Glaze vagy Essie?
Még nem próbáltam egyiket sem... bármelyiket elfogadnám. :DDD

4. Milyen gyakran fested a körmeidet?
Minden hét végén, általában vasárnap.

5. Mi a kedvenc színeid a körmeiden?
Bordó, vörös, bogyószínek, sötétlila, kékesfekete, csillámos, korall, teal...

6. Sötét vagy világos színek?
Sötét.

7. Mi van a körmödön most?
Essence Breaking Dawn part 2 trendkiadás '01 Jacob's protection'

8. Szereted a matt lakkokat?
Eddig azt hiszem kétszer használtam a mattító lakkomat... azóta besűrűsödött... úgyhogy nem igazán. :D

9. Szereted a francia manikűrt?
Igen, bár az én körmeimen nem áll jól...

10. Kedvenc szín a nyárra?
Korall, bordó, vörös, cseresznye, menta, teal, nude...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...