2012. december 28., péntek

A kedvenc...

Nem tudtam frappáns címet adni ennek a bejegyzésnek, de az a lényege, hogy a kedvenc Youtube-os sminkgurujaimról fog szólni. Hú, ez most nagyon furán hangzott, egyáltalán van nálunk ilyen szó, vagy mást használunk rá? Fogalmam sincs. Ezért is vonakodtam beleírni a címbe. :D Úgyhogy jöjjön a lista!

Nikkie csatornáját kb. 1-1,5 éve ismertem meg, és bár eleinte nem igazán nézegettem, de az utóbbi fél évben szinte minden nap nézem a videóit, hogy tett-e fel újat, stb. Mindenkinek ajánlom, nagyon szép sminkeket készít, és imádom a stílusát, olyan... bohókás és vicces, nem mindig, de elég gyakran. Ja, és Hollandiában él. Hivatalos oldala is van egyébként, itt éritek el: nikkietutorials.com

Sammi csatornájára fél éve iratkoztam fel, és ismételtem, csak a közelmúltban kezdtem el igazán foglalkozni a videóival. Imádom az akcentusát! (meg a haját is) :D Egyébként ő Londonban él (szerintem innen az akcentus, de csak tippelem). Jó és hasznos videókat készít, és mindig olyan vidám és mosolygós. :) Hivatalos oldal: beautycrush.co.uk

Mindnyájuk közül az ő csatornáját ismerem és követem a legtöbb ideje, cirka 2-2,5 éve biztosan. Mindig ámuldoztam, hogy milyen jó sminkeket csinál, és hogy "báá, én miért nem tudok ilyet?". Azóta már kicsit fejlődtem, de rendes tusvonalat még mindig nem tudok húzni. :D Mondjuk ez a szemem hibája is, mert eszméletlenül rejtett a szemhéjam, és hiába próbálgatom a tusvonal meghúzását, sehogy sem áll jól. Mindegy is, Michelle hivatalos oldalát tehát itt éritek el: michellephan.com

Nojko csatornáját tegnap (tényleg! :D) ismertem meg, de nagyon megfogtak a videói, úgyhogy eldöntöttem, hogy bekerül ő is a kalapba. Az egyedüli problémám a videóival csupán annyi, hogy iszonyúan hosszúak. :D Ami persze nem feltétlenül negatívum, csak néha már türelmetlenkedem, ha ennyire "sokat" kell egyszerre végignéznem - nálam ez néha még a filmekre is igaz. De azért szerintem nézzetek bele a videóiba. :)
A blogja pedig: nojko.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...