2013. január 22., kedd

notw #15 - essence colour&go: 1000 miles away

Egy rétegben vittem fel.
Egyébként az essence 350 forintos akciójának keretén belül vettem, nemsokára (legkésőbb hétvégén) várható pár kisebb vagy egy nagy haulos poszt is... legyetek résen! ;) És bocsi, hogy ilyen ritkán írok, de hiába múlt el a félév, újra hajtás van, nincs időm írni (ráadásul a fotózáshoz is fény kéne, ami még mindig nincs) és tizenegyedikesként már nem akarom elrontani az év végi eredményeim... tudom, messze van június, de a mostani dolgok alapozzák meg. :)

I put it on in one layer.
And I bought it on the essence sale, so in this weekend or on the next week I'll write a complete blogpost (or more blogposts) on what I've bought, etc. So it'll be a haul blogpost. So stay tuned! ;) And sorry I'm writing so rarely, but I don't really have time to write and the weather isn't good on the afternoon for taking photos from the reviews, swatches, and all that stuff, so I have to take photos on the weekend's forenoon.

essence colour&go "123 1000 miles away" (8ml)



egy kicsit gyöngyházfényű is, ez nem igazán fotózható, de a vakuval valamennyire látszik

it has a little nacreous shine but only shows up in the sunshine or with flash.



és havazott, miközben fotóztam... vagyis hó szerű valami esett.

and it was snowing when I take the photos... or something like snow was falling from the sky.

6 megjegyzés:

  1. yaay! pont ilyet akartam!! de persze lusta voltam betenni a lábam esetleg egy boltba... :D amúgy te szereted az ilyen nude körömlakkokat? szerinted vegyek?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)) pedig megérné, mert ez a lakk is szerepel az essence 350 forintos akciójában, úgyhogy gyorsan csapj le rá :DD eddig nem igazán rajongtam a nude lakkokért, de ő megváltoztatta a helyzetet... most van életemben másodszor nude lakk a körmeimen, de szerintem megtaláltam a számomra tökéleteset. :DD szerintem vegyél, mert arra jó, hogy szinte alig látszik, de mégis megvan az a "van lakk a körmömön" érzés :D

      Törlés
  2. Szép körömlakk,és egyébként nem nehéz kifesteni a körmödet azzal a kezeddel amelyikkel nem írsz? :D Tudom,aki sokat fest körmöt annak egyszerűbb,de hogy én mit összeszenvedtem a bal kezemmel vasárnap,az hihetetlen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is jobbkezes vagyok :DD én igazság szerint mindkettővel szoktam szenvedni, főleg ha egy sötétebb és hígabb lakkal dolgozom, meg ha nincs elég fény, de ha nagyon elrontom, akkor meg előkapok egy fültisztítópálcikát meg a körömlakklemosót és lemosom vele a felesleges pacákat. :D de ennél nem volt rá szükség, nem tudom, hogy tudtam ilyen jól festeni... xd :D

      Törlés
    2. Ja igen,sokszor bénázok jobb kézzel is,de bal kézzel...pff XD Egyébként szerintem mindig szépen lakkozol! :)

      Törlés
    3. köszi, aranyos vagy :) egyébként mindig csak a jobb kezem fotózom, az valahogy általában jobban sikerül, mint a másik... és jobban is fotózható :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...