2013. március 7., csütörtök

DM, Rossmann, essence, NYC & Miss Sporty haul


essence colour&go 147 miss universe

Erre a lakkra már az új essence termékek listája óta fájt a fogam. Olyan szép élőben - a kép csak a töredékrészét tükrözi...

This was my "must have" product from the new essence collection. Such a gorgeous nail polish!





Miss Sporty Metal Flip: 040 Fiery Blaze

Mikor először olvastam róluk, kicsit szkeptikus voltam, aztán láttam swatchokat különböző blogokon, és eldöntöttem, hogy nekem meg kell vennem legalább ezt a Metal Flip lakkot. Élesben is teszteltem már, annnnnnnnnyira szép!

When I first red about the Metal Flip duochrome nail polishes I was a little bit sceptical but then I've seen swatches on diverse blogs and I decided to buy at least this nail polish. I've tried it out and it's sooooooooooo amazing!




Miss Sporty Metal Flip: 030 Aurora Borealis

Egyszer próbáltam pár körmömön, nem tetszik a végeredmény... Semmi fedése nincs és a színei sem túl kecsegtetők. :(

I don't like it. The opacity is terrible altought its colors are nice - but sadly just in the bottle...



New York Color matt fedőlakk / NYC matte top coat
"274 Matte Me Crazy"

Eredetileg egy Miss Sporty matt fedőlakkot szerettem volna, de mivel az nem volt, így ezt vettem meg. 4 napja van a körmömön, és azt hiszem, nálam most éli világát a matt lakkok kora... :)


I wanted to buy a Miss Sporty matte top coat, but there wasn't any in the drugstore, so I bought this. It's on my nails since Monday, and I actually really like it! It seems that the matte nail polish period is here - at least for me. :)



essence stay matt ajakkrém / essence stay matte lip cream 
"01 velvet rose"

Érdekelt ez az új essence termék, de most, kipróbálva már nem annyira értem a kezdetleges lelkesedésemet...

I was courious about this product but now I'm not really like it...



Teszteltem is / I've swatched it too

Bal oldal: eldolgozva / Jobb oldal: applikátorral felkenve

Left: blended / Right: applied with the applicator


2 megjegyzés:

  1. nagyon jó dolgok! :) a szájfényből nekem a favourite milkshake árnyalat van meg,az is hasonló! :) egyébként a fejlécet mivel készítetted? az is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, arról is hallottam már, de nem vagyok nagy szájfény-rajongó, úgyhogy inkább ezt a matt ajakkrémet vettem meg... PhotoFiltre Studio X-szel készítettem, köszi :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...