2013. március 17., vasárnap

Moyra, Alverde & Lovely haul

Egy kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel, de nem gondoltam volna, hogy valaha is ennyi dolog lesz a bloggal... vagy hogy így nem tudom beosztani az időmet ennyi tanulás mellett. :D Végül is sok mindenre nincs ideje az embernek heti 34 tanóra mellett... :D De mindegy is, itt a haulos poszt.


Lovely Must Have Glam Style Nr 3


Lovely Must Have Glam Style Nr 2
(notw #22)


Moyra No. 99
(notw #22 & notw #21)



Alverde mono szemhéjpúder / eyeshadow
"20 Magic Sand"


8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A Miss Sporty Metal Flip kollekciójából a 040 Fiery Blaze, azon meg a Moyra No. 99 lakkja van, csak az erről szóló bejegyzésbe (http://unframed-poetry.blogspot.hu/2013/03/notw-21-miss-sporty-metal-flip-040.html) úgy tűnik, nem került ilyen kép, mint amit itt sikerült lőnöm. :D

      Törlés
  2. A világosabb Lovely nekem is megvan,és imádom! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem, jó szín, ha valami "visszafogottabbat" akarok alkotni :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...