2013. április 21., vasárnap

Haul - Balea, Labello, napszemüveg

Ismételten szükségem volt egy pár dologra, úgyhogy betértem a helyi drogériákba... :)

Napszemüveg - az előző már a végét járja, mert lejött róla a borítás (a fekete fólia) és így elég furán néz ki... pedig nagyon szeretem, mert nagyon passzol a fejformámhoz, nálam többféle kritériumnak kell megfelelnie egy napszemcsinek: nagy legyen, de ne TÚL nagy, négyszögletű, de ne nagyon, egy kissé lekerekítve, de (kitaláljátok?) ne nagyon... Problémák, mi? :D Na mindegy is, ez nagyjából megfelel a kritériumoknak, egyébként pedig a Rossmannban vettem, azt hiszem 1600 forintért.

Labello Vitamin Shake Cranberry & Raspberry ajakápoló - próba cseresznye vettem meg, de imádom! *-* Az ára (800 Ft) duplája a Bebe ajakápolóménak, de szerintem megérte. :) Márványos mintázatú, és az illata meg az íze is elképzelhetetlenül málnás, egyszerűen mesés! Asszem, függő lettem. :D Hidratálni is jól hidratál szerintem, de majd ez idővel kiderül. :)

Balea krémes arcradír - annyira jó értékeléseket kapott a Krémmánián, hogy gondoltam, én is veszek egyet. Tényleg nagyon jól radíroz! Mintha homokszemcsék lennének benne... Egyébként 600 Ft volt.


Labello-swatchok

Természetes (benti) fényben


Vakuval

4 megjegyzés:

  1. Most vettem meg én is azt az arcradírt, mert amit kerestem, nem volt. Hát én majdnem elnevettem magam, hogy krémes, olyan mintha a Szaharával dörzsölgetném a fejemet :DDD

    Mea (www.nailpolishmaniac.blogspot.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hasonlat :D Engem mondjuk nem zavar, mert pont ilyet kerestem, az eddigiekkel radírozás terén csodákat még nem értem el... hátha majd ezzel. :D

      Törlés
  2. Az arcradíron már én is gondolkoztam, bár jobban örülnék egy natúrabb megoldásnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én próbáltam már kristálycukorral, de szimplán leolvadt az arcomról... xdd :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...