2013. április 25., csütörtök

notw #35 - Strawberry shake

Rájöttem, hogy szeretem ezt a lakkot. :) Még akkor is, ha az egyik osztálytársam először azt hitte róla, hogy csak félig-meddig mostam le a körömlakkom, azért ilyen... Haha. :'D xd De azért nem gondoltam volna, hogy egy rétegben ilyen jól fed - mondjuk nálam nem épp vékony egy réteg... -, de a száradási idejével nem vagyok kibékülve... ránézve azonnal az ugrott be, hogy "strawberry shake", ezért ez lett a neve. :)

Használt lakkok:
  • Saját franken lakk, "Strawberry shake" - 1 réteg
  • NYC Matt fedőlakk
Vakuval


Természetes fényben


A lakkok:

5 megjegyzés:

  1. ez nagyon tetszik! :)
    valamikor én is el szeretnék készíteni egy ilyen franken lakkot, csak az eddigi próbálkozásaim nem éppen mondhatóak sikeresnek. :D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik,tényleg olyan epres! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...