2013. április 2., kedd

Tavaszi-szülinapi kívánságlista & Alapozó-mizéria

Készítettem egy amolyan "kívánságlistát", hiszen tavasz van, itt a Húsvét, ráadásul a szülinapom is közeleg...


OPI Polka.com - Olyan szép! Más is tetszik az Euro Centrale kollekcióból, de az OPI lakkok borsos ára nagyon zavar... ráadásul nem kapható az Euro Centrale kollekció sem a Douglasban, sem a Müllerben... legalábbis én nem láttam. Úgyhogy a Polka.com-ot (meg az Eurso Euro-t, a You're Such A BudaPest-et, a

OPI Suzy's Hungary AGAIN! - Mostanában imádom a pink lakkokat. Persze a saját pénztárcámból nem venném meg ezt a sok OPI lakkot, de örülnék nekik mondjuk szülinapi ajándék gyanánt... :D

OPI Lights Of Emerald City - Szintén. :D Annyira nem találom szépnek, hogy megvegyem, de nem utasítanám vissza, ha valaki hozzám vágna egyet... :DDD

Moyra No. 97 - Woooow! Ez a lakk... csak swatchokat látta róla, de az meggyőzött... legközelebb megpróbálom felkutatni. :D

Real Techniques Core Collection - Kiskutyaszemek és elnyújtott mondatok (mint "Aaaaaaw, de széééééééééép! Lééééééégysziiiiii, hadd kapjam meeeeeeeeeeeg!") jellemeznek, ha szóba kerül ez az ecsetszett. Szülinapi ajándékként kérem már 2 hete, de szerintem nem kapom meg... :( Ahhoz előbb kéne egy bankkártya, amivel a PayPalon keresztül ki tudnám fizetni... ha lenne kártyám, már el lenne árasztva a blog Ebay-os haulokkal... :D

Real Techniques Blush Brush - Nagyon... <3 Ráadásul állítólag borzalmasan puha és jó vele púderezni/pirosítózni stb, és még Nikkie (NikkieTutorials) is használja... szerintem ő is a kívánságlistán marad. :D

Van még pár termék, de azokat azért nem tettem rá a listára, mert már nem fértek volna rá, és valószínűleg meg is veszem őket a Glamour-napok keretében... Pl. Garnier olajmentes BB (bár a világos - szokás szerint - sötét nekem...), egy új alapozó - L'Oréal Infallible-t akarok a legvilágosabb, Porcelain árnyalatban, de az a sejtésem, hogy nem kapható nálunk a legvilágosabb árnyalatban... ahogy a többi sem. :( Kész kínszenvedés nekem az alapozóvásárlás, mert olyan fehér vagyok, amire egyik gyártó se gondol. Vagy ha gondolnak, akkor meg a bolt nem rendeli meg a legvilágosabbat... Most reménykedek, ha nem találok, akkor veszek Maybelline Affinitone-t vagy Affinitone Mineralt, bár mindkettő legvilágosabb árnyalata (asszem 05 vagy ilyesmik...) elütnek a bőrömtől... emlékszem, amikor a barátnőm a "16 Vanilla Rose" (asszem, ez a neve, de az árnyalatszám biztos) színre akart rábeszélni, még jó, hogy nem vettem meg... :D Ahogyan szerintem se a Max Factor Xperience alapozójából (40 Light Ivory), se a Lasting Performance-ból (100 Fair) nem fogom megtalálni a legvilágosabb árnyalatokat... a Facefinity-ből se volt 40 Ivory... :)

Szóval, ez volt az én kis "hisztim" az alapozóvásárlással kapcsolatban. Gondolhatnának ránk, Casperokra is! :D Külföldről rendelni meg sajnos nem tudok... és a Nars alapozóra meg nem telik a zsebpénzemből... :(

Ugye nem csak én ütközök akadályokba az alapozóvásárláskor? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...