2013. június 25., kedd

Új kinézet a blogon!

Ezt a kinézetet már megterveztem körülbelül 2 hete, azóta alakítgattam itt-ott rajta, és még a végén is találtam változtatni valót rajta... De végre vége van a stressznek, túl vagyok a szóbelin, és megvan a végleges eredmény is - hivatalosan is kijelenthetem, hogy ötös érettségit sikerült összehoznom földrajzból. :) Összesítve 84% lett, eléggé rezgett a léc, mert tudtam, hogy 95%-ot vagy felette kell felelnem szóbelin... hát, sikerült, 96%-os lett a szóbelim, és így ez sikeresen felhúzta a 79%-os írásbelimet. :) Úgyhogy most boldog vagyok, az év végi bizonyítványom is jó lett - csak fizikából lettem hármas, illetve tesiből négyes - és nem hiszem el, de végre valahára, 3 év után újra ötös lettem matekból! :D Utoljára nyolcadik év végén voltam ötös matekból... nem tudom, hogy sikerült, de félév óta megtáltosodtam... :D
Az utóbbi napokat sorozatmaratonnal töltöttem, végre hozzá kezdtem a True Blood 6. évadjához, az új részt ma délután néztem meg, illetve befejeztem a Trónok Harca 3. évadát is. Csak nekem villogott a hatalmas "WTF??!!" felirat a fejemben amikor befejeztem a sorozatot? Nem hittem volna, hogy a végén még azt kedvelem meg, akit eddig utáltam... Érdekes pálfordulás. :D
Úgyhogy a napjaim nagyrészt unalommal telnek, de még ahhoz is lusta vagyok, hogy megírjam azt a rengeteg piszkozatot, ami még publikálásra vár... Lehet, hogy kitöltök néhány TAG-et. Esetleg.

Úgyhogy itt az új kinézet, remélem, tetszik. Vannak új "közösségi oldalas" gombok oldalt, amivel például eléritek a blog Facebook, illetve Twitter fiókját, stb, ezeket Hajnalnak köszönhetem, aki nagyon jó ikonokat készített - ilyeneket keresek már ezer éve, innen is köszönöm! :)


Tetszik az új kinézet? Mit gondoltok róla?

8 megjegyzés:

  1. Szép lett az új dizájn, nekem tetszik :)
    Amikor én alakítok rajta, akkor általában hirtelen ötlettől vezérelt váltást eszközölök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én mindent nyolcvanszor átgondolok, és még miután azt hittem hogy kész, találok rajta alakítani valót, ezért néha elhúzódik a dekorálás... :DD

      Törlés
  2. Szerintem is tök jó lett. :) Tetszik. :)
    örülök, hogy tetszenek a gombjaim és jó szolgálatot tesznek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én örülök, hogy elkészítetted és használhatjuk őket! :)) Köszi! :)

      Törlés
  3. Szerintem is jó lett az új kinézet!
    Az év végihez és az érettségihez pedig gratula! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...