2013. augusztus 22., csütörtök

Bloggertali Flórával + haul

Mint ahogy már olvashattátok, hétfőn találkoztam Flórával Pesten, és körbejártuk az Aréna plázát. Voltunk Starbucksban, The Body Shopban, Rossmannban (kétszer is :D), a Flormar pultnál... egyszóval sok helyen. Íme itt a bejegyzés arról, hogy én mit vettem, arról, hogy ő mit vett, az alábbi linkre kattintva olvashattok:



The Body Shop Vineyard Peach barackos testvaj
Őt ajándékba kaptam Flórától, próbáltam lebeszélni arról, hogy csak úgy vegyen nekem egy ilyen drágaságot, de nem hallgatott rám... :D Egyébként a Body Shop kivonja ezt a testvajat meg a málnásat, így mindkettőt leakciózták. De ennek olyan finom az illata! Tényleg a frissen szedett barackra hasonlít. (Ezt biztosra mondom, mert kb. 1 órája ettem friss barackot, ami előtte fél órával lett leszedve.) A málnásnak elég fura volt az illata, olyan... Nyeh. Inkább ne. :D Később egy kissé konszolidálódott az illat (a bal kezemen a barackos, a jobbon pedig a málnás testvajat teszteltem, így volt mit szagolgatnom), akkor már csak egy (kissé túl) édes málnaillat maradt. Ami még mindig nem volt túl vonzó, úgyhogy a barackos lekörözte. Köszönöm még egyszer, Flóra! <3




Catrice Hip Trip kollekciós lakkok (C03 The Salmon Dance, C04 Wheels On Fire)
Le voltak akciózva (599 Ft/db), így gondoltam megéri, nem rossz színek... kipróbáltam őket, 2 rétegben fednek jól, a színűk jó, de valahogy még nem barátkoztam meg velük, nem annyira rajongok a gyöngyházas-szaténfényű lakkokért. Hátha javul a viszonyunk...



Catrice Pure Shine Colour Lip Balm (040 My Cherry Berry) (1549 Ft)
Végre, ezt vártam már mióta! Csak kár, hogy a színválaszték elég hiányos volt, ráadásul teszter sem volt... és a rúzsceruzák nem voltak lefóliázva, így az egyiknek már szét volt trancsírozva a hegye, nem tudom, hogy kipróbálták-e, vagy csak kitekeredett és a kupak elnyomta, mert a tekerője teljesen laza volt... Na de vissza az enyémhez! Csúnya dolog, de kibontogattam még az üzletben, nem akartam sérültet hazahozni (drága azért ahhoz), és az enyémbe szerencsére nem másztak bele. Féltem, hogy túl erőteljes lesz a szín, de semmi ilyesmi nincs ezzel a színnel kapcsolatban. Jól hidratál, szép a színe, nekem egy kicsit túl természetes, egy kis színt még elviselnék benne így őszre. :)




Swatch:


Flormar Icy Top körömlakk (IT02)
Mióta megláttam, hogy a Flormar kiad egy ilyen lakkot, tudtam, hogy be kell szereznem, amint lehetőségem nyílik rá. A képek pedig csak még jobban megerősítettek ebben a gondolatomban. :D Úgyhogy amikor nyakunkba vettük az Arénát, felkerestük Flórával a Flormar pultot is, ahol én ezt, meg a lentebb látható glitteres (OPI dupe!) a lakkot, Flóra pedig két matt, egy glitteres (mint az enyém), és egy holo (szintén OPI dupe?) lakkot. A Black Dot lakkokon agyaltam egy sort, mert ugyan tetszettek, a két kék szinte ugyanolyan, és annyira nem csábított egyik szín sem, mint ez a két lakk, amit megvettem. Ráadásul állítólag nehéz lemosni őket... Na szóval, ez az Icy Top lakk 690 forintba került, és szerintem abszolút megérte, pláne, hogy semmi hozzá hasonlót nem lehet kapni nálunk...

Flormar Glitter körömlakk (GL09)
OPI Polka.com dupe. Részletezzem? :D Csak 890 forint volt, nem 3000 mint az OPI, és szerintem gyönyörű. Ráadásul mivel a Flormarnál olyan akció van, hogy ha 2 lakkot veszel, 10% kedvezményt kapsz a végösszegre, 1530 forint helyett 1375 forintot fizettem. A következő Flormar lakkjaim szerintem a mattok lesznek, legalábbis ha nagyon megtetszenek, amire van esély... :D És olyan jó érzés volt, amikor az eladó lány megdicsérte a körömlakkom! (A Lovely kék Baltic Sandje volt rajtam.)



essence studio nails extra moisturizing nail balm
Ez előtt már vettem egyet (csak arról még nincs kinn a bejegyzés), csak azt teljes áron, de ezt nem, mivel kivonják, így csak 350 forintba került, és ennyit megér... Nem rossz, de nem is a legjobb, bár nekem semmi sem a legjobb a körömágyam ápolásában... :D

essence ajakkontúr ceruza (05 soft berry)
Flóra a "06 satin mauve"-ot vette meg, az nekem is tetszett, csak sajnos az az egy darab volt belőle - sebaj, majd legközelebb megveszem. Viszont beszereztem a "05 soft berry" árnyalatot, ami egy gyönyörű barnás bogyószín, őszre ideális, jól lehet vele bánni, krémes, lehet építeni, még egy "gótos" színt is el lehet vele érni az ajkakon. 350 forintért simán megérte, önmagában is jó szín. :)


Swatch:

2 megjegyzés:

  1. Ezeken a Catrice lakkokon én is gondolkodtam, de aztán úgy döntöttem nem használnám ki őket, ezért otthagytam mindkettőt. Azért a swatchokra majd kíváncsi leszek. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a világosabbat már felajánlottam anyának mert nem kifejezetten az én színem... Üvegben szép mindkettő. :D Hú, akkor újra fel kell őket festenem, mert körülbelül 2 órával a tesztelés után lemostam őket, fotót pedig nem csináltam... :DD xD

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...