2013. augusztus 21., szerda

Haul - bbkrem.hu rendelésem

Huh, milyen rég volt már ez! Teljesen elfeledkeztem erről a bejegyzésről, azt hittem, már megírtam... Még régebben rendeltem a bbkrem.hu oldalról, mikor olyan akciójuk volt, hogy ha rendelsz 10 Beauty Friends arcmaszkot, akkor ingyen kiszállítják a rendelésed... ezért rendeltem 10 maszkot, meg még pár dolgot, amit a "Tovább..." után olvashattok. :)


Zamian szett

Zamian kakaós arcmaszk - először is: csokiillata van! Tényleg. Egyébként tetszik a hatása, mintha kisebbek lennének a pórusaim a használata után... kicsit csökkenti a pirosságot is.

Zamian kakaós szappan - a szappanoknak köszönhetően borzalmasan szaglott a csomag már kibontás előtt is, hát még utána! Ez főleg ennek a szappannak volt köszönhető, mert a neve ellenére nem túl kakaó- vagy csokiillatú mint az arcmaszk társa. Inkább egy elég kellemetlen szappanszaga van, amit mostanra már megszoktam, de akkor nagyon zavaró volt. Mostanában nem használom, de egyébként bajom nincs vele, picit szárít, mint minden szappan, látványos javulást nem okozott, de nem is rontott a bőröm helyzetén...

Zamian kaméliás szappan - a másik társát jobban szeretem, hasonló az illatuk ugyan de az egy kicsit mintha jobban tisztítana, de ez meg kevésbé szárít.


Beauty Friends arcmaszkok
(kivi, citrom, paradicsom, zöld tea)

Őszinte leszek, nem igazán tetszenek... párat próbáltam csak ki, de pl. a paradicsomosnak nagyon erőteljes az illata, és tényleg paradicsomillatú, és mivel nem szeretem a paradicsomot, így nekem elég kellemetlen volt... és egy kicsit csípett is. Fura, lehet, hogy majd adok nekik később egy esélyt újra... kerestem rajtuk lejárati időt, de az összes aljára 2011-es dátum van nyomva, úgyhogy nem tudom... Lehet, hogy mégsem használom el őket. :S Egyébként kaptam plusz egyet ajándékba, egy citromosat.


BB krém minták

BRTC Blemish Recover Balm - az egyik mintát elhasználtam, de nagyon nem tetszik, maszkhatást kelt és a színe nekem túl szürkés-rózsaszín, és nagyon nehéznek érzem a bőrömön. :/

BRTC Jasmine Water BB Cream - szintén még megvan az egyik, ennek is a színével volt bajom, de ez a többinél is felmerül...

Etude House Precious Mineral BB krém (NO2) - még nem próbáltam őket, de lassan majd sort kerítek erre is.

SKIN79 Super Plus BB Cream Triple Functions - szintén színbaj. Meg a fedése se volt valami hű de jó...

Missha M Signature Real Complete BB krém SPF 25 PA No.21 - nem tartozok a csodálók táborába... szintén szürke volt az arcomhoz és maszkszerű volt. Nem ruházok be rá még egyszer, még szerencse, hogy csak mintát rendeltem... mondjuk abból kettőt...


Megjegyzés: Félreértés ne essék, én nem azért írtam le ezeket, mert le akarom húzni az oldalt vagy a márkákat, egyszerűen csak ez a saját, személyes véleményem... Annyira sok embertől olvastam már, hogy pl. a Missha Signature mennyire jó, de úgy tűnik, én vagyok a kivétel erre, másnak attól még jó lehet. :) Például a barátnőmnek is rendeltem a mintákból, neki pedig bejött az összes, úgyhogy... embere válogatja.

3 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy ennyire negatív tapasztalatid voltak, ó hogy leírtad ennyire őszintén. Ez a lejárt szavatosság gáz... :S Viszont ennél rosszabb az, amikor meg sem találod a lejárati időt a terméken...

    Mea (Nail Polish Maniac)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretném megköszönni ezt a bejegyzést, mert már jó ideje szemeztem az oldallal, és nem akartam elhinni, hogy ennyire jók. Ezek szerint volt egy kis túlreklámozás a háttérben..

    VálaszTörlés
  3. Félreértés ne essék, én nem azért írtam le ezeket, mert le akarom húzni az oldalt vagy a márkákat, egyszerűen csak ez a saját, személyes véleményem... Annyira sok embertől olvastam már, hogy pl. a Missha Signature mennyire jó, de úgy tűnik, én vagyok a kivétel erre, másnak attól még jó lehet. :) Például a barátnőmnek is rendeltem a mintákból, neki pedig bejött az összes, úgyhogy... embere válogatja.

    Mea: Aha, olyan az érzése az embernek hogy már szinte szabadulni akarnak tőlük mert lejártak/közel a lejárat... most is úgy jártam, hogy a Shopline-os Aden rendelésem mellé kaptam egy valamilyen ázsiai "fehérítő maszkot" ajándékba, csak a szavatosságot nem néztem meg, mielőtt elmentem itthonról 1,5 hétre, most megkerestem, és mit látok? A szavatossága 2013. 08. 11-ig szól... Azért jobb, mintha 2011 lenne ráírva, de akkor is... :/ Még jó, hogy csak ajándék, nem kifejezetten én rendeltem...

    Shelbe: Mondjuk igen, de azért azt el kell ismerni, hogy ma már szinte mindent túlreklámoznak :) Szerintem megvan minden ilyen drága "csodaterméknek" az olcsóbb és könnyebben beszerezhető alternatívája, úgyhogy bár gondolkodtam a Baviphat mangós arcradíron meg az almás/epres arckrémen, nem fogom megvenni őket...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...