2013. augusztus 18., vasárnap

notw #43 - NYC Party Time Blue *teszt*

Mivel már miután megvettem, kipróbáltam ezt a lakkot, és látszott rajta, hogy inkább fedőlakk (most nagyon azt mondanám rá, ha angol lenne a blog, hogy sheer), ezért tudtam, hogy ki kell próbálnom különböző alapokon, stb. A teszt erejéig megérte, csak utána lemosni volt kínszenvedés. :D Nem is lett belőle rendes manikűr, csak a bal kezemen swatcholtam, a jobb kezemen a körmeim lakkmentesek voltak.

Használt lakkok:
  • NYC Expert Last "032 Party Time Blue"
  • Lovely Color Mania fehér (középső ujj, 1 réteg)
  • Maybelline Colorama "103" (gyűrűsujj, 1 réteg)
  • Astor Lacque DeLuxe "594 VIP Violet" (kisujj, 1 réteg)
  • NYC matt fedőlakk "274 Matte Me Crazy"

Az üvegben ilyen szépen néz ki:


Egy réteg (kivéve a mutatóujjamon) alap nélkül és különböző alapokra kenve

nagyujj: 1 réteg / mutatóujj: 2 réteg / középső ujj: 1 réteg / gyűrűsujj: 1 réteg / kisujj: 1 réteg


Kettő réteg (kivéve a mutatóujjamon) alap nélkül és különböző alapokra kenve

nagyujj: 1 réteg / mutatóujj: 3 réteg / középső ujj: 2 réteg / gyűrűsujj: 2 réteg / kisujj: 2 réteg


Lemattítva:


A használt lakkok:

NYC Matt fedőlakk, Astor Lacque DeLuxe "594 VIP Violet", Maybelline Colorama "103", Lovely Color Mania, NYC Expert Last "32 Party Time Blue"

7 megjegyzés:

  1. Gyűrűs és kisujj lemattítva valami eszméletlen tetszetős *-*

    VálaszTörlés
  2. Nekem egy rétegben jobban bejön a csillámlás. :) Olyan szolidan-feltűnő úgy a lakkozás.

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem, de még mindig nem sikerült kipróbálni. :/ Sajnálom, hogy önmagában nem tud sokat, úgy izgalmasabb lett volna. Sebaj, így is kihasználjuk. ;)

    VálaszTörlés
  4. aaaa,a sötét alaposak nagyon jól néznek ki! *-*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...