2013. augusztus 26., hétfő

notw #46 - essence 151 we rock the green

Mióta megláttam Edinánál ezt a lakkot, ezóta tudom, hogy KELL nekem. Ezért amikor a Müllerben jártam, beszereztem (mert a kis Rossmannban nincs dupla essence állvány, ergo ezt a lakkot se lehet kapni). Ami meglepett, hogy csak tavasszal hozták be, és most ősszel mégis kivonják a forgalomból... Egyébként a lakk tetszik, a színe szép, csak sajnos néha vagyok olyan hangulatban, hogy ezt a színt hordjam... (eddig csak egyszer, kb. 2 napon keresztül viseltem, akkor készült a fotó is.) Tartósság szempontjából nem a legkiemelkedőbb, a körmeim végén már a 2. napon elkezdett megkopni (fedőlakkal). 2 rétegben fed, nem buborékosodott. (Pedig némely másik essence lakk igen...)

U.i.: új logót/vízjelet készítettem, szerintem kevésbé "szembetűnő"... nekem jobban tetszik, mint a régi. :D

Használt lakkok:
  • essence colour&go "151 we rock the green" - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk


7 megjegyzés:

  1. Olyan ír-zöld :3 Szép szín, bár a saját körmeimen abszolút nem tudnám elképzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is pont ez jutott eszembe róla! :D Ha meglett volna már Szent Patrik-napkor is, biztosan ezzel festettem volna ki a körmeim... de sajnos utána vettem. :/

      Törlés
  2. Nagyon vad színe van, az ikeás fűszőnyegek jutottak eszembe róla :D én most bronzos lakkokra vadászom, elkapott az őszies hangulat :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos nem jártam még IKEA-ban, így nincs viszonyítási alapom, de az biztos, hogy nem mindennapi szín :D Hm, én a Péridot dupe lakkot néztem ki, a S-he 317-et, és erősen gondolkodok rajta, mert iszonyúan tetszik, de nem vagyok benne biztos, hogy hordanám... :D

      Törlés
    2. A She megvan nekem is, ugyanígy voltam vele,mint te aztán egy hónapig le sem lehetett vakarni róla :D:D De a Geniuson is gondolkodom, a Catrice lakkok között láttam egész jókat :3

      visszérve a she-re 2 hónapig nézegettem, mindig levettem, megnéztem, majd úgy voltam vele,hogy neeeeeem kell ez nekem :D Aztán egyszer csak nem volt ott és bepánikolva megvettem egy másik Dm-ben :D milyen jól tettem :)) Van róla bejegyzés is a blogomban :)

      Törlés
  3. Valahogy tetszik is meg nem is. Megesküdtem rá, hogy többet Essence lakkot csak toppert veszek, de.. nem csúnya. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha úgy döntesz, hogy megveszed, akkor siess, mert ezt is kivonják... volt, ahol már nem is láttam belőle... :/ Hát igen, nem csúnya, ő az én "ír lakkom" :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...