2013. augusztus 30., péntek

Shopline rendelésem: Aden Cosmetics lakk-haul

Még egy pár hete olvashattatok róla, hogy a Shopline-on 189 forintos Aden lakk-akció van (ami egyébként még mindig tart), és arról is, hogy én magam is rendeltem párat. A csomagomat kézhez kaptam a bejegyzés után pár nappal ugyan, de nem sokkal utána elutaztam, így nem volt lehetőségem arra, hogy befotózzam a lakkokat - azonban a napokban sort kerítettem rá, és vagyok olyan bolond, hogy ezt a posztot este 11-kor írom meg, hogy aztán beidőzítsem másnap délelőttre. Fura vagyok, mi? :D De ismerem magam, és biztos, hogy nem kelek fel hamarabb, semmi nem vesz rá, még az sem, hogy megírjak egy posztot... így marad a késő este. Remélem, ez suliidőben nem lesz így, bár kétségkívül akkor több időzített poszt lesz, mint eddig... Mindegy is. Itt az én kis csomagom, a "tovább..."-ra kattintva pedig részletesen olvashattok a lakkokról, illetve a webshopos és valós színeket is összehasonlítom, mivel egy elég érdekes meglepetés ért, mikor megkaptam a csomagot...

Az én kis csomagom:


A webshop képei alapján a színek ilyenek:


...de a valóságban eléggé eltérnek a képeket látott színektől...

Balról jobbra:

No.42 American Mulberry, No.67 Crystal Dream, No.85 Big Challenge, No.88 Garden of Eden, No.136 Pink Cadillac, No.145 Blue Bird


~

No.42 American Mulberry - Ez egy sötét, őszies lakk, a színe lila, megpróbáltam pontosan behatározni, ehhez segítségül hívtam a wikipédiát és a színjegyzéket - ami csak angolul van, így ez a lakk valahol félúton a lila (purple) és a szilvaszín (plum) között van elvileg. Egyébként jól fed, de azért a 2. réteg elkél belőle. Egyébként ennél (meg a csillámos) lakknál van a rendes szín és a webshopos szín között a legkevesebb eltérés.


No.67 Crystal Dream - Ő az én "csodalakkom", egy gyönyörű, csillámos, "tündérporos" fedőlakk, ami már azóta a kívánságlistámon szerepel, hogy megláttam Edinánál. Próbáltam már világos alapra, nagyon szép manikűr lett, úgyhogy már kialakította magának a helyet a kedvenceim között. :)


No.85 Big Challenge - Ő elvileg egy mályvás szín, így gondolhatjátok, mekkorát néztem, amikor kibontottam a csomagot, és sehol a mályva lakk, csak egy nude... A színe egyébként szép, csak hát elég sheer, így építgetnem kell a jó fedéshez...


No.88 Garden of Eden - Őt úgy rendeltem meg, hogy lesz végre egy szép, picit pinkes, de inkább barack lakkom. Erre kaptam egy brutál neonpinket... Fogalmam sincs, hova fogom hordani, mivel 1. a nyár már elmúlt, és 2. amúgy se hordok ilyen erős, intenzív, rikító színeket... Egyébként a fedése nem a legszuperebb, hiába krém a finise...


No.136 Pink Cadillac - Egy picit csalódott vagyok miatta, mert kifejezetten tetszett a webshopos szín... Első látásra nem gondoltam volna, hogy szeretni fogom ezt a lakkot, hiszen világos és rózsaszín... aztán mégis úgy alakult, hogy lett vele és a No.67 Crystal Dream-mel egy manikűröm, amit nagyon szerettem, és lehet, hogy újra elkészítem. A fedése egyébként jó, sikerült úgy ügyeskednem, hogy egy réteg elég lett (bár néhány helyen kicsit foltos volt, de úgy voltam vele, hogy nem érdekel - nem is igazán látszott rajta), amúgy szerintem elviseli azt a második réteget is.


No.145 Blue Bird - Annyira, de annyira sajnálom, hogy nem az a szürkés középkék jött, ami a képen van... talán itt voltam a legcsalódottabb, hiszen, mint kiderült, van egy szinte teljesen ugyanilyen lakkom, méghozzá a Moyra No. 45... egy icipici eltérés, ami 2 centi távolságról vehető csak észre. Slussz.


~

Egyébként kaptam egy "arcfehérítő maszkot" ajándékba, amit nem hiszem, hogy felhasználok, mert augusztus 11-én lejárt... Pár nappal előtte kaptam a csomagot. Csak nekem van egy kis fura (meg)érzésem ezzel kapcsolatban?

A lakkokról igyekszem majd swatchokat is hozni, csak sajnos nincs üres körömmargarétám, az az egy, ami van, az meg már lassan úgy néz ki, mint egy emeletes szendvics... :D Lehet, hogy újat kéne vennem, de ebayről ne tudok rendelni, a boltban meg drágább, mint ebayről venni... hjajj, ördögi kör. Majd meglátjuk mi lesz, lehet, hogy körmöm mutatom meg őket. Ki tudja...

8 megjegyzés:

  1. Én is rendeltem tőlük, és hát nekem sem pont olyanok a színek, mint a webshopban található képek, sőt az egyik egy ezüstös csillogó (a webshop képek alapján), amit pedig kaptam, az egy sötétzöld. :D Úgyhogy akkor ezek szerint nem csak én jártam így, bár lakkozgatom velük a körmöm, de azért kicsit csalódott vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezüst helyett sötétzöld? Jeez, az azért nem semmi... oO Más is mondta, hogy így járt, úgyhogy ezek szerint ennyire "jók" a webshopos színek... Én gondoltam, hogy azért lesz eltérés, de azt nem, hogy pl. egy barackos szín helyett egy neonpinket kapok... :D xd

      Törlés
  2. nem nagyon szeretek a netről rendelni lakkokat, pont ezért, mert teljesen más a képeken mint élőben. de egyébként szépek. kíváncsi vagyok felkenve hogy nézhetnek ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, benne van a sansz, hogy más lesz... Most így jártam, legközelebb majd okosabb leszek. :D Ha minden jól megy, a jövő héten veszek körömmargarétát, és felfestem rá a színeket :)

      Törlés
  3. Nekem az az élénk pinkes szín is nagyon tetszik, mondjuk én imádom az élénk lakkokat, akár télen is :D

    Az Aden-t még nem próbáltam, de ami késik, az ugye nem múlik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként a valóságban még sokkal, de sokkal neonosabb :D Csak a fényképezőgép nem kezeli jól az ilyen erőteljes színeket... xd Szerintem próbáld ki őket, szerintem jók, jó színeket lehet találni közöttük! ;) Én a Mars téren az Anna csarnokban az illatszeres boltban szoktam válogatni közülük, van egy egész kosárnyi ömlesztve :D És 2-300 forintba kerülnek... Ennyiért simán megéri :D

      Törlés
    2. Ebbe az Anna csarnokba benézek már, mert osztálytársam egy ezresért vett ott leggingst, de nekem meg totál kimaradt az a hely eddig :D

      Törlés
    3. Ne már, még sose voltál ott? :D Én mindig megfordulok ott, amikor Szegeden járok... ott veszem a zoknijaimat xD Ott találtam eddig csak orrvarrás nélküli zoknit, ráadásul 200 forint körül van az áruk... múlt szombaton is vettünk vagy 5 párat az őszre mert fogyóeszköz... :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...