2013. augusztus 23., péntek

Személyes TAG


Tudom, mostanában elég sok TAG bejegyzés van, de szeretem őket töltögetni, egyszerűek, és mégis jobban megismertek, meg ilyenek. Remélem, nem bánjátok. :D


A TAG forrása: Verus

1. Kiről lettél elnevezve?
Senkiről se, anyáék egyszerűbb nevet szerettek volna, elvégre a vezetéknevemhez nem illik semmi hosszabb vagy bonyolultabb keresztnév, így kaptam a Dóra nevet. Második nevem nincs, de anya mindig azt mondja, hogy ha adott volna, akkor a Borbála nevet kaptam volna másodiknak. (Bár eredetileg ez is szerepelt a lehetséges keresztnevek között.)

2. Mikor sírtál utoljára?
Fogalmam sincs. Filmeken és könyveken is szoktam pityeregni, rendes sírásra annyira nem emlékszem... bár amikor megnéztem az Árvácskát, fél órán át bőgtem. Érzékeny vagyok, na.

3. Vannak gyerekeid?
17 évesen érdekes lenne... xD Nincsenek, és nem is igazán tudom magam elképzelni anyaként, mert nem igazán viselem el a gyerekeket, meg bánni se tudok velük.

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Igen, már csak azért is, hogy ne legyek ennyire forever alone típus. :D (Vannak barátaim, csak eléggé szűk a baráti köröm, mivel nehezen alkalmazkodok és lassan oldódok fel.)

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Elég sokszor... meg cinikus. Főleg itthon. Ezért a családom már rám aggatott több nevet, mint például kritika, ezt gyakran megkapom, a cinikát már kevésbé.

6. Bungee-jumpingolnál?
Nem! Nekem a hegymászás is túl extrém, bár a hétvégén voltam, de többet nem szeretnék. Fel nem tudom fogni, mit élveznek az adrenalinfüggők az extrém sportokban...

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Hörcsöglecsó :D Néha hívjuk így, na... egyébként a Lidl-ös mézes karikák, meg a csokis kagylók és gombócok. De van itthon zabpehely is, apró- és nagyszemű, néha azokat is keverem joghurttal és tejjel, mikor milyen kedvem van.

8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Nem tudom... Tekintet, hang, magasság? :D

9. Milyen színű a szemed?
Furazöld. :D Ebben a bejegyzésben elég jó képek vannak a szememről, mert leírni nem igazán tudom a kinézetét. Heterokrómiám van, centrális, meg talán részleges is, a szemem alapszíne zöld egy kis szürkével, a pupilla körül pedig barnás, és a képeket elnézve napkorong-szerűen terjed a szín, mintha a pupilla volna a nap, a barna pedig a napkorona... Kívül pedig egy lilás-szürkés körvonal keretezi az íriszemet. Fura, mi? :D

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Happy end párti vagyok, nem szeretem az ijesztő filmeket, ez nálam kimerül a True Blood-nál, meg az ilyesmiknél, de horrort sose nézek.

11. Kedvenc illatok?
Virágos, édes, friss. Kedvenc parfümöm nincs.

12. Nyár vagy tél?
Tél! A nyarat ki nem állhatom. Meleg van, pfujj!

13. Számítógép vagy televízió?
Nem nézek TV-t, nincs benne semmi értelmes, elvagyok a géppel.

14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Hm, azt hiszem, Róma, még jó pár éve.

15. Van-e valamilyen különleges képességed?
A szelektív hallás annak számít? :D A nappaliból meghallom (fejhallgatóval a fülemen) amikor anyáék a konyhában (2 szobával arrébb) susognak (pláne, ha rólam), de ha mondjuk mosogatni hívnak, azt nem... Mily meglepő. :D Egyébként meg gyűjtöm a kék-zöld foltokat, nem direkt, de van egy kis velem született ügyetlenségem, aminek köszönhetően ráestem a térdemre, amire 1 héttel előtte úgy estem rá, hogy leestem a lépcsőn mert nem vettem észre az utolsó lépcsőfokot... Meg beleakadok a kilincsekbe, nekimegyek az ajtófélfának, és ilyen apróságok. Aranyos, ugye? :D

16. Hol születtél?
Szegeden.

17. Milyen hobbijaid vannak?
Olvasás, zenehallgatás, körömfestés (:D), gépezés, táncolás (és annak mímelése zenével a fülemben, ami azt eredményezi, hogy csak ugrálok a házban össze-vissza).

18. Van háziállatod?
Van egy kutyánk meg pár macskánk, de kifejezett háziállatom nincs...

19. Kedvenc filmek?
Romantikus, vígjáték, zenés, fantasy, rajzfilm. Pl. Büszkeség és balítélet, A vándorló palota, Így neveld a sárkányod, Harry Potter, Croodék, Egy gésa emlékiratai, Hotel Transylvania, Lenyűgöző teremtmények, Marley meg én, Merida, a bátor, Tökéletes hang, Levelek Júliának, Vámpírnaplók, True Blood, Trónok Harca...

20. Van testvéred?
Nincs, egyke vagyok.

21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Fogalmam sincs, pedig már el kéne ezen gondolkodnom, hiszen most leszek végzős a gimiben... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...