2013. szeptember 9., hétfő

Helyek, ahol megtaláltok engem és a blogot

Bloglovin



Az első a Bloglovin, amire már egy pár hónapja regisztráltam a blogom, úgyhogy azóta ott is elérhető vagyok, az oldalmenüben is ott van a számláló és az elérhetőség, de ide is beteszem, ha esetleg még nem láttátok volna és lenne kedvetek itt is követni. Ki tudja... :)

Follow on Bloglovin


Feedly



Kicsit elfogult vagyok vele, mivel őt használom hírolvasóként, szerintem nagy pozitívum, hogy a híreket többféle formában is megjeleníthetjük - lehet magazinszerűen, csak cím és kép, csak cím, vagy ilyen kis kártyaszerűen, sőt, akár a teljes cikk is megjelenhet, én a nyáron így olvasgattam, de most, hogy nincs annyi időm, már inkább csak a kártyalapos megoldást választom, így gyorsabban végzek vele. Ja és nem nyit új ablakot, csak ha azt akarod, a híreket az adott oldalon nyitja meg. Látszódik, hogy mennyi az olvasatlan hír, és el tudod menteni későbbre is a cikkeket, ha épp nincs időd arra, hogy elolvasd. Ráadásul van telefonos verziója is, ami szerintem gyors és hasznos ha épp úton vagy. Mindenképp ajánlom! :)



Facebook



Szerintem egyértelmű. :D Bár igazából csak a frissek kerülnek ki ide (is), meg össze van kötve a Twitteremmel, úgyhogy ha oda írok valamit, akkor az itt is megjelenik... Egyébként meg itt is lehet kérdezni meg ilyenek. :)

Twitter



Néha a híreken kívül is csipogok, nem vagyok annyira aktív, mint mások, de nem is akarom az életem itt tölteni.



Instagram, Statigram



Most egy kicsit elhanyagoltam az IG profilom, egyszerűen nincs semmi, amiről fotót kéne készítenem... Majd ha bejön az igazi ősz, akkor viszont lesz mit fotózni szerintem. :) Egyébként néha posztolok fotókat, és nem vagyok túl művészi, ez van. :D

Egyébként a webes felületen is elérhető az Instagram profilom, méghozzá a Statigramon, és tudom, hogy az IG-nek is van webes felülete, de szerintem ez kicsit barátságosabb, ráadásul a webes IG mostanság nem igazán akar működni, legalábbis nekem...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...