2013. szeptember 30., hétfő

Szeptemberi kedvencek (September favorites)

Először fogalmam sem volt, hogy lesz-e egyáltalán szeptemberi kedvencek bejegyzés, mivel jobban átgondolva egyetlen kifejezett kedvencem sem volt. Aztán még egyszer átfutottam, hogy mit is használtam és szerettem szeptember folyamén, így mégis össze tudtam állítani egy - a múlt havihoz képest kissé vérszegény - listát.


~

Frotto nedves törlőkendő (narancs illattal)
Ő volt a megmentőm, legalábbis tegnap, így megérdemli, hogy bekerüljön - bár igazából beköltözhetne a táskámba... És hogy miért? Mert a vonat mindig olyan szutykos, hogy a kézfertőtlenítőmmel már nem megyek semmire, tegnap konkrétan egy merő kosz lett a kezem, pedig csak felszálltam - tiszta a kapaszkodó, mi?

Balea Soft & Care sminklemosó kendő normál bőrre, 25 db
Ő már az előzőben is benne volt, azóta még van belőle, mert nem minden nap használom, de azért még mindig meglep, hogy a Bioderma után még szed le ezt-azt az arcomról...

Rossmann mini (utazós) hajkefe
Még szeptember elején vettem, és nincs benne egy haulban sem, ami fura... bár végig a táskámban volt, nem csoda, hogy elfelejtkeztem róla. Amúgy meg imádom, praktikus, kicsi, és 300 forintba került. :)

Catrice Pure Shine Colour Lip Balm rúzsceruza (040 My Cherry Berry)
Múltkor is írtam róla, minden reggel ezzel fejeztem be a sminkemet, így elmondhatom, hogy az egyik kedvencem. Finom az illata, jól hidratál és a színe sem feltűnő. Szeretem. :)

Miss Sporty szemöldökfésű
Ez eredetileg az "átlátszó szempillaspirál" spirálja volt, de a zselét már nem használtam, szemöldökfésűre meg szűkségem volt, így kineveztem őt erre a posztra.

ELF Stipple Brush
Múltkor azt írtam, hogy pirosítóhoz nagyon jó, most ezt kiegészítem: alapozóhoz is! Körülbelül a hónap közepe óta csak ezzel alapozok, mert mostanában inkább kevesebb alapozót viselek, és imádok vele dolgozni.

Max Factor 2000 Calorie szempillaspirál
Nem is igazán viseltem mást, próbáltam 1-2 egyéb szempillaspirált, de egyiknek sem sikerült leköröznie. Csak ne lenne olyan drága... :/

Body&Soul szemhéjpúderecset
Az én korrektorecsetem. :D A szem alá tökéletes, ráadásul ha nem akarok a tégelyesbe kézzel belemászni, ezzel halászom ki a korrektort, ráadásul eldolgozni is jól lehet vele.

Catrice Camouflage Cream korrektor (010 Ivory)
A hónapban nagyon sok pattanásom volt, fogalmam sincs, miért, így volt mit eltakarni. Szerencsére ezzel a kis tégelynyi csodával sikerült. :D

Sleek pirosító (926 Rose Gold)
Nagyon szép pírt csinál, a csillámok pedig csak a ráadás. Az egyetlen bajom vele, hogy iszonyat nehéz kinyitni, így általában nyitott állapotban (lehajtott fedéllel) tárolom. :D

HiGreen kézfertőtlenítő
Alapdarab, már utánpótlást is vettem, bele sem merek gondolni, hogy a vonaton/buszon/kilincseken milyen dolgok lehetnek...

Bourjois Healthy Mix Serum alapozó (51 Vanille Clair/Light Vanilla)
Ez az egyetlen alapozó, ami illik a bőrömhöz, és még ki sem pattogtam tőle. Nem tudom, mennyi van még belőle, de nagyon fogom sajnálni, ha elfogy... Az utódot már kigondoltam, de MINDENKÉPP megvárom, amíg ez elfogy, mert ha már most megvenném, akkor biztos, hogy ezt nem használnám el. Ott van még egy L'oréal True Match és egy Max Factor Facefinity, és mindkettő szinte tele van... mondjuk azoknak a színe se jó, de akkor is. Szörnyű vagyok! :D

Biomed körömvirág krém
Sikerült lebetegednem, így szétfújtam az orrom, aminek az lett az eredménye, hogy kisebesedett. Ezzel a krémmel kb. 3 nap alatt sikerült helyrehoznom, úgy, hogy minden este, reggel és délután bekentem - este és délután vastagabban, reggel - mivel smink alá ment - kicsit kevésbé, és eldolgozva. Még mindig száraz egy kicsit a nózim, de már ezerszer jobb a helyzet, mint 3 nappal ezelőtt volt.

+ ami nincs rajta a képen, de mégis ide tartozik:

Balea szilikonmentes balzsam barna hajra
Elfogyott, és a mama kidobta a dobozát, így az elfogytak közé sem kerül, de nagyon szerettem, minden hajmosáskor használtam, és többen megjegyezték, hogy olyan szép fényes a hajam, mintha festettem volna. Csakhogy sosem volt még festve a hajam... :)

H&M shea vajas ajakápoló (Wild Vanilla)
Ez az, ami a múlt havi kedvencek közé is bekerült, a mostaniba pedig szintén, mivel a betegség alatt kicserepesedett számon rengeteget javított, meg egyébként is ez a mindennapos ajakápolóm, este fürdés után, illetve reggel sminkelés előtt is ezt kenem fel.


A hónap kedvenc zenéje

Bevallom őszintén, lehet, hogy már korábban is népszerű volt ez a szám, viszont én csak a hónap vége felé ismertem meg - ráadásul egy körmös videóból, amit Lena (Lenysea) készített - de azóta már legalább ötvenszer meghallgattam, teljesen rákattantam, imádom! :D (Pedig általában nem rajongok az ilyen típusú zenékért, de ez valahogy... őrültek. És ez tetszik. :D)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ez a Frotto nedves törlőkendő nekem is nagy segítség! A narancsos épp hiányzik a készletből, de a másik kettőt beszereztem. Mondjuk a fresh változat illata nem jön be, de a kamillás változat nagyon-nagyon jó! 99ft-ért 15db nagyon jó ár érte, főleg hogy van olyan jó (sőt) mint a Johnsons, Neogranormon vagy társai. Szerintem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig még csak a narancsosat próbáltam, a többire kíváncsi vagyok, a kamillás dolgokkal általában jóban vagyok. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...