2013. október 13., vasárnap

notw #58 - Rimmel Space Dust "006 Moon Walking"

Amikor megtudtam, hogy a Rimmel is kijött homoklakkokkal, nagyon megörültem. Amikor arról is tudomást szereztem, hogy az 5 árnyalatból 2 elérhető nálunk, egyrészt fájt a szívem, mert a többi is nagyon szép (Total Eclipse! <3), de örültem is, hogy tudok más színű homoklakkokat is venni. És amikor kiderült, hogy a Tescóban 2 darab vásárlása esetén féláron vehetjük meg őket, majd kiugrottam a bőrömből, és múlt szombaton elrohantam a Tescóba megvenni őket. (Meg a Müllerbe is megnézni az új Catrice és essence szortimentet, de egyik sem nyűgözött le komolyabban, amit meg szerettem volna, az nem volt...) Úgyhogy ez a története ennek a lakknak, a nevét és a színét is imádom, úgy tűnik, a Rimmel jó a nevekben. :D Számomra olyan hervasztó, amikor csak egy szám határozza meg a lakkok árnyalatát...

Egyébként a képeket lámpafénynél lőttem, mivel kiderült, hogy apának van egy szuper fehér fényű (UV vagy LED? nem tudom már, milyen) lámpája, ami tökéletes a swatchok elkészítéséhez. Így nincs is természetes fényben készült kép a lakkról, mert este 5-kor festettem fel, így már esélyem sem volt arra, hogy napfényben vagy kinn az udvaron fotózzam be.

Használt lakkok:
  • Rimmel Space Dust "006 Moon Walking" - 2 réteg





Vakuval:


10 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...