2013. november 10., vasárnap

notw #66 - essence "116 gorgeous bling bling"

Ezzel a lakkal nem indult túl jól a kapcsolatom: még tavaly decemberben vettem a Rossmannos ezüst hétvége keretében, és tulajdonképpen impulzusvásárlás volt. Egyszer kipróbáltam, és nagyon nem tetszett, így el is raktam, mondva, hogy úgysem fog tetszeni...

Az ősz miatt azonban előjött az őszies színek iránti szeretetem, és rájöttem, hogy még mindig megvan ez a lakkom, próba szerencse, adtam neki még egy esélyt. Hogy milyen jól tettem! Egy rétegben imádtam a színét, csak sajnos a fedése akkor nem volt tökéletes, mert egy kicsit narancsosabb volt, olyan szép faleveles. Kettőben is szép, csak így egy kicsit barnásabb.

Használt lakkok:
  • essence colour&go "116 gorgeous bling bling" - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Vakuval



Természetes fényben


Lámpa alatt




5 megjegyzés:

  1. Szép lakk,tényleg igaz őszi szín. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik így barnásan is :)

    Egyébként pedig kaptál egy díjat tőlem :) Red lips and coffee

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis lakk ez, nekem is megvan. Tőlem is kaptál egy díjat :D MyMomentNails

    VálaszTörlés
  4. ez a lakk nekem is megvan. de sohasem használtam :D pótolnom kell a hiányosságom :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...