2013. december 17., kedd

Karácsonyi TAG {The Christmas TAG}

Szóval: ez egy "összegyúrt" karácsonyi TAG lesz, mivel 2 különböző kérdéseket tartalmazó TAG-ből raktam össze. Persze volt egy pár azonos kérdés, azokból természetesen csak egyet-egyet hagytam, de még így is hosszabb lett, mint egy "szokványos" karácsonyi TAG. :)


1. A valódi vagy a műfenyőt kedveled jobban?
Inkább a valódit szeretem, mert eddig még - sajnos - nem találkoztam igazán szép, nem túl mű-kinézetű műfenyővel, meg egyébként is minden évben igazi fenyő a karácsonyfánk. Persze takarékosabb lenne megvenni egyszer egy jó műfenyőt, és aztán azt használni (én a jövőben, ha elköltözöm, szerintem ezt a megoldást fogom alkalmazni), de például most vettük meg - vagyis a mama vette meg :D - a fát, potom 1000 (ezer!) forintért... és szép, nem miniatűr, meg viszonylag magas is. Nálam magasabb. :D

2. Egy kávézóban vagy decemberben, mit kérsz?
Forrócsokit, vagy valami fűszeres kávét.

3. Melyik a kedvenc színsémád karácsonyfa díszítésénél?
Huh, jó kérdés... szeretem az ezüst-kék, az arany-piros, meg az összes többi színkombinációt, így nehéz döntenem... itthon van lila, kék, meg pink boa is, úgyhogy elég színes szokott lenni a karácsonyfánk. :D Egyébként én szerintem inkább az ezüst-kék sémán mozgok, bár a karácsonyhoz inkább az arany-piros illik...

4. Adni vagy kapni?
Hú, önző dög vagyok... kapni jobban szeretek. :D

5. Húsos pite jöhet vagy mehet?
Nem tudom, még nem ettem... :D

6. Mi a hagyományos karácsonyi ebéded/vacsorád?
Nem rajongok a karácsonyi ebédért, mert nálunk általában halászlé, töltött káposzta, rántott hal és mákos guba a menü, és én egyiket sem szeretem.... a halat kifejezetten utálom, a mák sem a kedvencem, és a töltött káposzta... :/ Maximum a húst eszem meg belőle, de így nincs semmi köret hozzá, és - nemcsak karácsonykor, hanem egyébként is - nem igazán szeretem. :/ Ja és még egy furcsaság: a bejgliért sem rajongok.

7. Karácsonyi divat. Hogy néz ez ki nálad?
Sál, sapka, pulcsi, minden, ami meleg és kényelmes. :)

8. Melyik a kedvenc karácsonyi zenéd?
A tipikus karácsonyi zenék, All I Want For Christmas Is You, The Christmas Song, Little Saint Nick, Santa Claus Is Coming To Town... és az elmaradhatatlan Add tovább (Hóban ébred) Csondor Katáról, illetve a Shake up Christmas a Train-től. :)

9. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?
Igazából szerelem! Annyira összefügg a karácsonnyal szerintem... :D És a Reszkessetek betörők-sorozat... elhagyhatatlan. :D A Youtube-guruk pedig rengeteget emlegetik az Elf-et, ami nálunk Mi a manó címmel jelent meg - nem tudom, mi ez a nagy felhajtás körülötte, de ha amikor idén is leadják, megnézem, és eldöntöm, tetszik-e. Egyébként részleteket már láttam belőle, rémlik, hogy állandóan spagettit főz benne a srác (Buddy), meg azt hiszem, mindent becukroz, de másra nem emlékszem... na majd idén. :D Illetve még a Grincs is nagy kedvencem, csak mintha az elmúlt években nem adták volna a TV-ben...

10. Mikor nyitjátok ki a karácsonyi ajándékokat?
December 24-én este. (Szenteste)

11. Melyik a kedvenc karácsonyi körömlakkod/színed?
Piros minden mennyiségben. :)

12. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Inkább a csomagolópapír, annak megvan az az ajándékozós hangulata, míg - szerintem - a tasak inkább pl. Mikulásra, meg ilyenekhez illik...

13. Mikor díszíted fel a fát?
Viszonylag későn, 24-e délelőttjén.

14. Mikor „bontod le” a fát?
Vízkereszt (január 6.) után.

15. Szereted a tojáslikőrt?
Még nem ittam, úgyhogy nem tudom, hogy szeretem-e. :D Egyébként a likőröket szeretem, úgyhogy lehet, hogy szeretem... xd

16. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
Egy műanyag teáskészlet, kis kék-sárga szett volt, kanalakkal, csészealjakkal... nagyon megmaradt, azt nagyon szerettem. :D

17. Van „betlehemed”?
Nincs.

18. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Anyunak. Nem sminkel, nem szereti a lakkokat (nem is értem, miért... :D), nem használ különösebben arckrémeket meg bőrápoló cuccokat... meh. :(

19. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Szerintem a barátnőimnek. :D

20. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Hjaj, amit a mamám vesz... rásóznak mindent, azzal, hogy "ezt szeretik a fiatalok", meg "ez a divat", és mindenféle kacatot megvesz. Előre szoktam félni, amikor karácsonykor ellátogat hozzánk... xd

21. Elektronikus vagy postai képeslap?
Is-is, anyu egy csomót fel szokott adni a postán, de a neten is küld. Én meg nem szoktam képeslapot küldözgetni. :D

22. Mikor kezdesz vásárolni?
Jó kérdés, idén még nem kezdtem el... és azt sem tudom, hogy mikor fogok, meg hogy mit... :|

23. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem rémlik ilyesmi.

24. Kedvenc karácsonyi étel?
Mézeskalács. :3 Jó, tudom, az sütemény, de ahogy fentebb is írtam, nem vagyok oda a tipikus karácsonyi menüért. De a süteményeket nagyon szeretem. :D

25. Színes vagy sima fények?
Ha a szobába tenném dekorációnak, mindenképpen a sima mellett döntenék, kültéri dísznek viszont inkább a színes való... maradok a sima mellett.

26. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Itthon lustulok, pihengetek, és túladagolom magam édességgel és a mama süteményeivel. Ja, idén pedig nyelvvizsgára készülök, mert január 10-11-én lesz az angol (középfokú) nyelvvizsgám. Szurkoljatok!

27. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Csillag, már ha még egyáltalán megvan... szerintem az angyalka olyan fura csúcsdísznek... :D

28. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Mondjuk a fekete karácsony, mert nekem kell a hóóóó! :D Meg az, hogy már teljesen fáradt és karácsonyi hangulatú vagyok, mégis suliba kell járni december 21-ig. :(

2 megjegyzés:

  1. "...meg viszonylag magas is. Nálam magasabb." De te alacsony vagy. :"D Amúgy sok sikert a nyelvvizsgához. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Direkt azért írtam, csak (szándékosan? xd) lefelejtettem azt, hogy "persze nem nehéz nálam magasabbnak lenni..." :D De szerintem annyit nyávogtam már az alacsonyságomról, hogy mindenki tudja. :D Köszönöm! :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...