2013. december 15., vasárnap

notw #74 - Astor Lacque DeLuxe '831 Pink Delight'

Nem tudom, mit mondhatnék erről a lakkról, ez szintén egy a sok közül, amit Flórától kaptam. :) Egy szép, nude jellegű pink, legalábbis nekem elég visszafogott, ami nem baj néha... :D

Az Astor lakkokat egyébként imádom, az ecsetük nagyszerű, és például ez is már egy rétegben szinte tökéletesen fedett, de én azért az apróbb javítások miatt felkentem még egyet... :)

Egyébként nem nő ilyen gyorsan a lakkom, hogy az előző poszt után hirtelen ilyen nagy karmaim lettek, csupán ezt a lakkot hamarabb viseltem, mint a GR Jolly Jewels 115-öt, de arról hamarabb szerettem volna írni, így egy kicsit megcseréltem a sorrendet. :)

Használt lakkok:
  • Astor Lacque DeLuxe körömlakk '831 Pink Delight' - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt



Vakuval


2 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem az ilyen mályva-rózsaszínes beütésű lakkokat, nagyon szívesen viselem. Ilyen a Moyra 608-asa is, vagyis hasonló. :) jól áll :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kellemes kis színe van. :3

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...