2013. december 23., hétfő

Télies hangulat

Tudom, elég hamar váltottam az előzőhöz képest, de szükségem volt a váltásra... nekem egy kicsit zavaró volt, hogy már lassan a tél közepén járunk, napokon belül karácsony, a blog pedig még mindig őszies kinézetben pompázik. Imádtam, nem is ezzel van a gond, csak már nem éreztem ideillőnek. :D

Jaj, és esik a hó! Mármint csak itt a blogon, mert - sajnos - az időjárás nem olyan kegyes, hogy fehér karácsonyunk legyen. :( De legalább ez "kárpótol" egy kicsit, annak a tükrében is, hogy idén egyik csatorna sem adja le a Reszkessetek betörőket. Mi ez már?! Én nézni akartam, klasszikus minden évben! :(

Most próbáltam ilyen kettő az egyben kinézetet összehozni, hogy ha lemegy a karácsony, annyira sokat mégse kelljen rajta változtatni, hogy az zavaró legyen. Remélem, sikerült. :)

Nektek hogy tetszik az új kinézet? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...