2014. január 21., kedd

Purple/blue gradient & glitters


Az egyik nap eszembe jutott, hogy milyen rég is készítettem átmenetes (gradient/ombre) körmöt, és hogy - ahhoz képest, hogy mennyire egyszerű - méltatlanul hanyagoltam az utóbbi időben. Illetve ez jó lehetőségnek ígérkezett arra is, hogy kipróbáljam a "101 kiskutya" Golden Rose lakkot, de mivel elég intenzív (1 rétegben is!), illetve halál lemosni, így csak 2 körmömre kentem fel. Nos, még erről a kettőről (pardon, négyről) is kínszenvedés volt lemosni, de megérte, mert nagyon szép volt.

Egyébként ez a manikűr lila, csak valamiért sosem ez a látható a képeken. Mindegyiken inkább kékes... az alapszín egyébként szerintem teljesen ugyanolyan mint a Moyra No. 45, lehet, hogy majd készítek egy összehasonlító posztot velük... egy lilás-kékes halvány szépség, amit én - fogalmam sincs, miért - mindig az OPI You're Such a BudaPest-hez hasonlítok, bár valószínűleg semmi értelme nincs. :D

Ezt a kékeslilás hatást tovább erősítette a China Glaze Fancy Pants is, ami szintén egy se nem lila, se nem kék, apró, pink csillámos lakk, amit én tökéletesnek láttam az átmenet elkészítéséhez - nem tévedtem. :)

Noha a technikámon még kicsit dolgoznom kell - és leváltani a mosogatószivacsot sminkszivacsra - szerintem nem lett annyira rossz. Ti mit gondoltok? :)

Használt lakkok:
  • Aden Cosmetics "No. 145 Blue Bird" - alapszín, 2 réteg
  • China Glaze "Fancy Pants" - átmenet, 1 réteg
  • Golden Rose Jolly Jewels "123" - 1 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Vakuval


Lámpa alatt





A lakkok:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az átmenet. Hogy viselkedik ez az ADEN? Jól terül, nem csíkoz?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...