2014. február 24., hétfő

S-he Stylezone "324" + essence "steel-ing the scene"


Gyorsan akartam valami egyszerű de mégis érdekes lakkozást, ami ráadásul hibabiztos is, és gyorsan szárad, mivel este 10-kor lakkozni nem a legjobb vállalkozás... így egy sötétebb nude jellegű színre esett a választásom, a S-he 324-re, amit aztán feldobtam a középső- és gyűrűsujjamon az essence - eddig igen hanyagolt - arany topperével a Metal Glam trendkiadásból, majd az egész kapott egy réteg NYC gyorsszárító fedőlakkot, és ez lett az eredménye. És nem lett sehol sem párnanyomatos! :D

A S-he lakk nem volt az álmaim netovábbja, elég sűrű és nyúlós már, fogalmam sincs, miért, hiszen eddig csak egyszer használtam, nem hagytam kinn felbontva sosem... fura.

Egyébként az ötlet Flóra manikűrje után jött, csak mivel a matt fedőlakk igen lassan szárad, ráadásul nem bírja a párnahuzatot, így maradtam a fényes verziónál. De lehet, hogy mattan is kipróbálom egyszer. :)

Használt lakkok:
  • S-he Stylezone Quick Dry körömlakk "324" - 2 réteg
  • Essence Metal Glam gold topper "01 steel-ing the scene" - 1 réteg
  • NYC New York Color Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt





Vakuval

4 megjegyzés:

  1. Ez az essence nekem is megvan. Hosszú ideje ez volt a márka legjobb dobása szerintem

    Mystyck
    lakk-hatas.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép! annyira sajnálom, hogy én lemaradtam erről a fedőlakkról... :(

    VálaszTörlés
  3. Hasonló színű a kedvenc nude lakkom, az essence caffe olé-ja (még a régi üveges változatban volt csak asszem), remek alap különleges topper csillámcsodákhoz. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...