2014. július 14., hétfő

Flormar Jelly Look – JL02 Salmon Pink


Mikor a Nailland elkezdte árusítani a piCture pOlish lakkokat, elkezdtem – csak úgy szórakozásból, tudjátok – swatchokat keresgélni a neten. És belefutottam a Peaches n'Cream-be, ami ránézésre a tökéletes barackszínű lakknak tűnt, én pedig beleszerettem. Azonban az ára igencsak elszomorított... mígnem rá nem találtam Edina posztjára az új Flormar Jelly Look lakkokról, melyek közül a barack (Salmon Pink) 98%-os PP Peaches n'Cream dupe. Hát, mit ne mondjak, volt öröm, nem kevés. :D

A Jelly Look lakkok a szokásosnál jóval szélesebb ecsettel rendelkeznek (még a Moyra Gel Look, essence, stb. ecseteknél is, olyasmik, mint a Sally Hansen-lakkoké), így igencsak egyszerű vele a festés. A lakk fedése jó, kétréteges, bár én bénáztam egy kicsit (nem láttam elég jól a lakkozásnál, így a második csíkos lett), így kellett a harmadik is. Szép fényesre szárad önmagában is, én azonban fedőlakkal viseltem.

A színe kissé neonos barackos lazacszín, így – annak ellenére, hogy világos – elég feltűnő, és mintha még egy kicsit barnábbnak is mutatná a bőrömet... de ezt valószínűleg csak képzelem. :D

Lámpa alatt


Vakuval

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...