2014. augusztus 19., kedd

Moyra Sea Salt Effect – No. 882 Octopus


Moyra Sea Salt, yay! :D

Lassan de biztosan jövök ezekkel a tesztekkel is, csak egyszerre olyan sok újdonság van, hogy nem győzöm kapkodni a fejem. :D

Ma a kollekció nude, púderszínű tagjáról, az Octopus-ról írok Nektek. Még a nagy Moyra-rendelésben jött, a többi taggal együtt.

A fedése elég enyhe, én két réteget használtam, és bár nekem elég volt, más lehet, hogy egy harmadikat is igényelne. A "sódarabkák" engem egy picit zavarnak, ezt a lakkot jelly sandwich-nek jobban el tudom képzelni, mint "homoklakknak", ezért fedőlakkot is kentem rá, nekem így jobban tetszik. :)

Az állagával nem volt problémám, szokásos crelly, és az ecsete is közepes szélességű, lapított, egyszerű vele a lakkozás.

Lámpa alatt



Vakuval

3 megjegyzés:

  1. képeken nagyon tetszettek ezek a lakkok, viszont élőben már annyira nem győztek meg. végül egyelőre csak a Calypso-t vettem meg és gondolkodom még az Ariel vagy a Summer Storm beszerzésén (még nem tudok dönteni :D)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, a lényeget persze elfelejtettem, hogy rajtad persze tetszik ez is, csak nem passzolna a bőrtónusomhoz :D

      Törlés
  2. Köszi! :D Hm, ha a kettő közül kellene választani, én a Summer Storm mellett döntenék - mondjuk nem vagyok annyira "pirosas", ez is közrejátszik. :D De a te döntésed :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...