2014. szeptember 24., szerda

A hét főbűn – lakkok | TAG

1. Kevélység – Melyik lakkodra vagy nagyon nagyon büszke?
Hm... A három Color Club lakkomra, főleg a Cherubic-ra, és szerintem még a Golden Rose Holiday 66-ra is szerintem nagyon szép és különleges mindkettő. :D És persze nem felejthetjük el a piCture pOlish-okat sem... *_* :D

2. Fösvénység – Mennyi az az összeg, ami felett már nem költenél lakkra? Melyik a legdrágább lakkod?
Szerintem 4000 forint már túl sok egy lakkért, így nálam ez a "lélektani határ" – bár régebben biztos kevesebbet mondtam volna... Amire rácáfol az, hogy van 2 darab limitált kiadású piCture pOlish lakkom, a Solar Flare és az Illusionist, 3690 forint darabja... és az, hogy még vettem 3 PP-t (Eyre, Pandora, Monroe), és még egyet-kettőt szeretnék (Grace és talán a Forget Me Not), szóval... :D

3. Bujaság – Melyik lakkoddal hódítanál?
Nem vagyok az a vörös körömlakkos lány, bár van belőle jó néhány darab, de "hódító" körömnek én a vöröst tudnám elképzelni... viszont "kedvencem" nincs. Ó, vagy pedig a Color Club Beyond, bár még nem hordtam (?!), de szerintem elképesztő vonzó és látványos a fekete holo. ^^ :D

4. Irigység – Melyik az a lakk, amit annyit láttál már másokon, hogy neked is kell?
Az NYC New York Color Raindrop, annyit láttam Sammy blogján, hogy hajajj... :D Miatta vettem meg a Peach Popsicles-t is egyébként. :D (Annak ellenére, hogy nem igazán szeretem az In A New York Minute lakkokat...)

5. Torkosság – Melyik lakkodnak van a legjobb illata?
Nem igazán vannak illatos lakkjaim, csak néhány Astor, de annyira nem szeretem őket. Viszont ami illatos és szeretem is, na az az essence nail candies kollekcióból a 01 oh lolli lollipop. Cukorkaillatú! :3

6. Harag – Melyik lakkod utálod a legjobban? Melyik lakkodban csalódtál? Bánod, hogy megvetted? Melyik lakkmárkát kerülöd?
Amolyan szeret-nem szeret kapcsolat fűz 2 Models Own lakkhoz is: a Velvet Goth kollekciós Amethyst és a Polish For Tans-es Beach Bag gyönyörűek, csak eszméletlenül macerásak. Mindkettő az én ízlésemnek túl sűrű, nehéz velük dolgozni... Meh. :( Kicsit hasonló a helyzet a China Glaze Lotus Begin-nel,nagyon macerása, csíkoz, mégis a színe nagyon tetszik... félig-meddig bánom, hogy megvettem őket, de mindig hibázik az ember. :) Ami egy kicsit csalódást okozott, az a régi kiadásos Lovely Color Mania 320 málnaszínű, fuksziacsillámos lakk, amit úgy kaptam, viszont az új kollekcióban is megtalálható, ez biztos, mert augusztusban láttam az Árkád Rossmannjában BP-n. Ja, hogy miért bajos? Nagyon folyós, és csak 3 rétegben fed. Viszont belülről szikrázik a csillámoknak köszönhetően... *_*
Viszont! Van egy utált lakkom is. Alapvetően nem jó a kapcsolatom az NYC New York Color In a New York Color Minute vonalával (érdekes: az Expert Last lakkokat kifejezetten szeretem), és ide tartozik a Jade is, ami – bár egyréteges –, buborékosodik és eszméletlenül megfogja a körmeimet és az ujjaimat is. Ráadásul a színe nem jádezöld, inkább türkiz(es)...

7. Lustaság – Ha kapkodni kell és nem vagy kilakkozva, melyik lakkod veted be?
Vagy egy sand, vagy egy nude, esetleg egy nude homoklakkot. :D Általában a Rimmel Space Dust Aurora a soros ilyen helyzetekben.

Forrás: Ciska

1 megjegyzés:

  1. Meglestem a CC Beyond-ot és wow :D Eszméletlen jól néz ki :D (bár mondjuk nekem nem hódítós körömlakk, csak a lakk csábít engem :D)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...