2014. október 26., vasárnap

Moyra Gel Look – No. 942 Henriette


Ez a lakk még a Silk Nude lakkokkal együtt érkezett tesztelésre nagyjából 1 hónapja, három új, másik Gel Look árnyalattal együtt. És bár először nem gondoltam volna, de kifejezetten megszerettem ezt a mélybordó-lila-ciklámen szépséget.

A kétségeimet az adta, hogy először a 942 Henriette-t és a 941 Gigi-t is egy sötétebb színre kentem fel, így önmagában használva teljesen máshogy néztek ki... A Gigi-vel még mindig nem sikerült teljesen megbarátkoznom (bár erről az évszak is tehet, hiszen az ősz közepén járunk, a Gigi pedig alapvetően egy inkább tavaszi-nyári színű lakk)... na de a Henriette! Két rétegben felkenve teljesen elámultam, olyan szép mélysége van ennek a színnek... és maga az ősz/tél, olyan kuckózós kedvem lesz már csak attól is, ha ránézek... :)

Szóval, a technikai részletek: egy rétegben picikét egyenletlen, kell neki a második – már csak a színéért is. ;) Kissé hajlamos a buborékosodásra, ez a képeken is látszódik, bár próbáltam fedőlakkal ellepni a hibáit. Egyébként szokásos Gel Look minőség: gyorsan és fényesre szárad, jó az ecsete és a lakk állaga is. :) A tartóssága is megfelelő: 4 napig hordtam minimális körömvégi kopással.

Féltem, hogy a finise miatt csíkozódik, de úgy tűnik, alaptalanok voltak a félelmeim: én legalábbis nem látom az ecsetvonásokat a lakkozásban... Egyébként nyomdázáshoz is tökéletes, itt nyomdáztam vele a Silk Nude London fölé. A lakkban egyébként vannak apró ciklámen csillámok is, ezek még néha a körmön is megmutatkoznak. :)

Nemsokára a másik bogyószínű társáról, a Gigi-ről is olvashattok itt a blogon! ;)

Instagramon felmerült, hogy nagyon hasonlít a China Glaze Autumn Nights kollekciójából származó Don't Make Me Wine-ra, de nekem sajnos nincs meg az utóbbi lakk, szóval nem tudok összehasonlítást készíteni... :D De Mea és Edina is azon a véleményen volt, hogy hasonlítanak, szóval valószínűleg tényleg van benne igazság – a képek alapján én is úgy gondolom... :) Szerintetek hasonlítanak? :)





6 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, hogy nem csíkos :) Nekem is tetszik, ha tényleg hasonlít a másik lakkra, akkor ez egy olcsó alternatíva, biztos ezt venném meg.

    VálaszTörlés
  2. Mindegy hogy hasonlít-e, nekem így is, úgy is kell :D Nagyon szép színe van *_*

    VálaszTörlés
  3. Ó, de gyönyörű ez a szín, kicsit olyan dívás, vagy még inkább királynői :)

    VálaszTörlés
  4. Szép nagyon ez a szín, komoly, nőies, és rövid körmökön is jól néz ki.

    VálaszTörlés
  5. Elképesztő színe van! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...