2015. január 26., hétfő

Monochrome gradient & stamped flamingos


A vizsgaidőszakom végeztével elhatároztam, hogy a szabad kb. 1,5 hétben meg kell tanulnom normális gradient (átmenetes) körmöket készíteni és nyomdázni. Aztán valahogy a kettőt kombináltam, és így rövid időn belül 2 átmenetes, nyomdázott manit is készítettem... :D Ma az újabbat láthatjátok, ez tegnap készült, de a másikról is szeretnék írni még a napokban. ;)

Rossz, hogy ilyen sokáig hanyagoltam a blogot – 2 hétnél tovább eddig sosem volt, most pedig a 3 hetet is meghaladtam... :( – de sajnos nagyon feltorlódtak az olvasmányok és a vizsgák, és mivel kezdő vizsgázó vagyok (első félév...), nem is sejtettem, hogy ez az egész így lesz. De legalább már most van egy kis tapasztalatom a vizsgaidőszakkal kapcsolatban, és legközelebb megpróbálom jobban beosztani az időmet. (De szerencsére viszonylag sikeres, bár vegyes vizsgákat tudhatok a hátam mögött.)


Ehhez a manihoz 3 (vagyis 4) különböző lakkot használtam, alul látható is mind egy képen, plusz a nyomdalemez is, de itt is leírom őket a folyamattal együtt. Igazából a Rita által leírt módszert használtam, csak azzal a különbséggel, hogy én még nem láttam az ő leírását, mikor elkészítettem a másik ilyen manimat, és majdnem teljesen ugyanezzel a módszerrel dolgoztam... :) A különbség csak annyi, hogy nem sminkszivacsot, hanem mosogatószivacsot használtam és a színeket közvetlenül a szivacsra festettem, majd egy papírlapon kicsit "tunkolgattam", hogy összekeveredjenek a színek egy kicsit jobban és ne legyen túl sok a lakk.

Alapnak egy réteg Moyra Gel Look – No. 944 Chantal-t kentem fel, és erre jött az 1-2 réteges átmenet, amit a Chantal-lal és a Flormar Beauty Toys – BT03 Princess Castle lakkokkal készítettem. Mikor megszáradt, fedőlakkal lekentem, hogy jobban egybeolvadjanak a színek és kicsit kiegyenlítse a felületet, majd erre nyomdáztam a Moyra Gel Look – No. 919 Amélie árnyalatával és a MoYou London Tropical 05 lemez flamingó mintájával. Végezetül az egész kapott egy réteg Moyra Mattító Fedőlakkot, és voilá!


A felhasznált lakkok és nyomdalemez:
Moyra Mattító Fedőlakk, Gel Look No. 919 Amélie, No. 944 Chantal, Flormar Beauty Toys – BT03 Princess Castle, MoYou London Tropical 05 nyomdalemez

Mit gondoltok róla? :)

8 megjegyzés:

  1. Jaj de szép lett, jaj de szép lett! Ügye, hogy mennyire rá lehet pörögni erre? Én el sem tudom mondani, hogy milyen lelkes vagyok :D Annak pedig nagyon örülök, hogy visszatértél, és annak még jobban, hogy sikerültek a vizsgáid! Tudom milyen ez, és ha jól emlékszem magyar szakos vagy (ügye jól emlékszem?) ahova én is jártam picit, szóval duplán tudom hogy milyen ez :D Na de üdv újra itt ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^_^ Nem sikerült mind "szuperül", de a lényegesek igen. :) :* <3

      Törlés
  2. Szép lett nagyon! Én mondjuk még csak a nyomdázást gyakorolgatom, egyre több sikerrel, de tavasszal szerintem nekiállok az átmeneteknek is. Majd a saját vizsgáim után. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Hú, akkor nagy kalappal hozzájuk! ;) Májusban nekem is újrakezdődik az idegbaj, brr. :/ :D De valahogy csak túléljük mindketten. :D

      Törlés
  3. Nagyon jól sikerült! A vizsgákhoz gratula, a lényeg, hogy megvannak :)

    VálaszTörlés
  4. Én is megvettem a Moyra mattító fedőlakkját, de nekem borzalmas, rettentő lassan szárad...több óra elteltével is simán beletudom nyomni a körmöm a lakkozásba :/ Hogyan kented fel? Vékonyan vagy vastagan? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez furcsa, mert nekem viszonylag gyorsan bemattul és bár nem pár perc alatt, de kb. egy fél óra múlva már száraz. :/ Közepes rétegben kenem, mert félek, hogy vékonyan kenve valahol ecsetcsíkos marad. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...