2015. február 21., szombat

piCture pOlish – Monroe


Sokszor bajban vagyok az írással, annak köszönhetően, hogy úgy érzem, már a képek is önmagukért beszélnek beszélnek – most is így jártam. De azért próbálkozom...

Félig-meddig impulzusvásárlás volt ez a szépség, mert egyszer csak bekattant, hogy "ez milyen szép, KELL!", pedig előtte még csak nem is tetszett... változik az élet, na. :D Viszont abszolút nem bántam meg. Nagyon nagy kedvenccé nőtte ki magát nálam ez a lakk, amikor ránézek, mindig az az első gondolatom, hogy ez az igazi dögös vörös (vagyis inkább bordó) lakk ami elegáns is... a sok apró holo pehely pedig még különlegesebbé teszi. ;)


A színe igazán mély borvörös, és 2 rétegben már szépen fed – a jelly alap miatt szükséges a második. A képeken fedőlakkal látható, önmagában nem ennyire fényes. A tartósságával sincsenek problémák, nekem alap- és fedőlakkal kibírta a hetet, mostanában csak vasárnap van időm lakkozni, hét közben nem, így alaposan tudom tesztelni, hogy meddig bírja egyik-másik. A lemosása pedig egyáltalán nem nehéz, hiszen holo pelyhek vannak benne, nem glitterek – a hivatalos elnevezés szerint: jelly with scatter holo. Egyébként érdekesség, hogy ez már egy újraalkotott Monroe, mert eredetileg (azt hiszem), kevesebb és apróbb csillámok voltak benne – találtam néhány összehasonlítást is a régiről és az újról, például itt és itt, de ha beírjátok a Google képkeresőjébe, hogy "picture polish monroe new vs old" akkor akár többet is találhattok. :) Na de a lényeg, hogy eléggé megváltozott a régihez képest az új. :D



Ezúttal a vakus képek sajnos valamiért nem lettek színhűek, de mivel szépen látható a holo-hatás rajtuk, így hoztam pár ilyen képet is.




Ha megtetszett a lakk, ne habozzatok a beszerzésével, szerintem nem fogjátok megbánni... ;) (Ráadásul éppen van is belőle készleten a Nailland webshopjában! ;))

11 megjegyzés:

  1. Kedves Dóra, szeretnék neked e-mailt írni, de nem találtam címet. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm az észrevételt! Kitettem az elérhetőségek közé az oldalsávba. :)

      Törlés
  2. Ajj, szép ez a Monroe, nagyon is. Ráadásul ez volt az első PP lakkom, abszolút impulzus vásárlásból. De aztán eladtam végül. Mivel megvan a Payton és az sokkal SOKKAL jobban tetszik. :) De gyönyörű ez is, na. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, a Payton is nagyon szép, tény, de nekem valamiért a Monroe tetszik jobban... :D Pedig a Payton-ért is mennyi ideig ácsingóztam, mire sikerült megszerezni... Ki érti ezt? :D

      Törlés
  3. Gyönyörű, nekem a régi kollekciós PP-k a kedvenceim, ez is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A PP-k úgy látszik, már csak ilyen reakciót váltanak ki mindenkiből. :) :D

      Törlés
  4. Imádom ezt a lakkot, az egyik kedvencem - maga a tökéletes elegancia :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Nekem is mindig ilyesmi kavarog a fejemben, amikor hordom. :)

      Törlés
  5. Ennyire hasonlít a Payton meg a Monroe??? Akkor Monroe nem kell azt hiszem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Payton sötétebb, Edina a Monroe-s posztjában össze is hasonlította őket: http://lakkomlakkom.hu/2014/06/picture-polish-monroe/ :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...