2015. szeptember 13., vasárnap

Teszt | Moyra nyomdaszett


A Moyra nemrég tesztcsomagot küldött, amiben néhány újdonság lapult: egy az új nyomdalemezek közül, négy lakk, illetve az egyik nyomdaszett. Ma utóbbiról olvashattok. ;)

Mit is kell tudni erről a nyomdaszettről? Egy nyomdázót és mellette két darab lehúzót tartalmaz a szett. A nyomdázó kétvégű, a nagy fehér fej puha szilikonból készült, a kisebb, rózsaszín pedig keményebb, én igazság szerint nem is tudom használni ezt a felét. A fehér fele viszont nem működik rögtön: ahhoz, hogy szépen felvegye a mintát, azt ajánlom, hogy egy nagyon finom reszelővel vagy Magic Pad-del (vagy bármi hasonló, finom csiszolásra alkalmas dologgal) reszeljétek át a nyomdapárna felületét, és ekkor már kellően fog tapadni. ;) A mintákat szépen felveszi, és könnyen is használható a tartó felülete miatt, ráadásul az asztalról sem gurul le.

A nyomdázó anyaga egyébként nem annyira puha, mint a kedvenc MoYou téglalap ("marshmallow") nyomdám, de attól még nagyon jól működik. (Viszont ez nem tapad, ellentétben a MoYou-val.) A lehúzók is elég jól használhatóak, a harang alakút kevésbé szeretem, de ettől még ez is használható. (Igazság szerint ide egy az egyben beszúrhatnám a Born Pretty Store nyomdaszett tesztjének a posztját, mert ugyanazokat tudom erről elmondani, amit arról is.)

A nyomdapárna felületét viszont SOHA, de soha ne körömlakklemosóval takarítsátok, mert az roncsolja a nyomdapárna anyagát: ehelyett a rajta maradt lakkot celluxszal vagy szöszeltávolító hengerrel távolítsátok el. És a szöszöket is, mert gyűjti a őket. Nagyon.

Ahogy már említettem, a csomagban egy nyomdalemezt is kaptam, méghozzá a 11 Damask Drapery-t (teszt hamarosan!), erről szemezgettem néhány mintát. A nyomdázáshoz a Moyra Metal Effect No. 301-et (bronz) és a Colour Alike Winter Holo – 501 (zöld) lakkokat használtam.


Más lemezzel is kipróbáltam, itt éppen a MoYou Doodles 03 lemez egyik mintájával és a Colour Alike Winter Holo – 501 lakkjával nyomdáztam:


Igazság szerint ez a nyomdaszett szerintem semmiben sem különbözik az Ebay vagy a Born Pretty Store (teszt itt), és más webáruházak kínálatában található hasonló nyomdaszettektől, sőt, meg merem azt kockáztatni, hogy egy és ugyanaz.

A nyomdázó elérhető a Moyra webáruházában vagy az üzletben 1150 Ft-ért.

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

8 megjegyzés:

  1. Szerintem is tökugyanolyan lehet, ezért is nem vettem meg. Hát, mire nekem ezek elhasználódnak, addigra már tuti lesz valami hiper-szuper nyomdaszett, van 4 nyomdázóm. De legjobban a piros-szürke MoYout szeretem mostanában, régebben meg a kis rózsaszínt. Ez nekem túl nagy és puha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem inkább a puha nyomdák jönnek be, de kinek mi, mindenkinek más tetszhet. :) Mondjuk valószínűleg azért szeretem jobban a puha nyomdázókat, mert nagyon íves a körmöm, és így egyszerűbb a nyomdázás. :)

      Törlés
  2. Szerintem is egy az egyben olyan lehet, mint az összes e-bayen kapható társa. Nekem vagy egy ilyen e-bayesem, ami szuper, és van egy BPS-os, ami viszont csapnivaló. Én most a MoYou taknyosát használom és nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt a MoYou-t használom, az is a kedvencem. :D (Bár most erősen szemezek a kerek XL-es marshmallow nyomdázójukkal is...)

      Törlés
  3. Nekem is ebay-es van, és pár héttel ezelőttig "nem tudtam" használni a fehér részt. A lemezek voltak a hibásak, mert nem voltak eléggé kivésve és csak a keményebb nyomdázó vette fel úgy-ahogy a mintát.
    A celluxos tippet köszönöm, én eddig a nyomdapárnát körömlakklemosóval töröltem le és alkohollal is fertőtlenítettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BPS lemezzel használtad? Mert nálam azoknál (főleg a kerekeknél) makacskodott a BPS nyomdázó (ami teljesen ugyanilyen).

      Törlés
    2. Két kerek lemezem van BPS-től, de azokkal működik. Egy ebay-es lemezzel nem működik, azt blogsale-en vettem. Sajnálom, hogy pont azzal nem, mert nagyon szép minták vannak rajta.

      Törlés
    3. Jaj, értem. :/ Sajnálom!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...