2015. október 24., szombat

Teszt | Born Pretty Store pontozó szett (dotting tool)


*** A terméket tesztelésre kaptam, de ez a róla alkotott véleményemet semmilyen módon nem befolyásolta. ***

10% kedvezménykód: KHSQ10

Nemrég újabb Born Pretty Store tesztcsomagot kaptam, amiből a puha, pink nyomdapárnát már bemutattam (teszt itt), ma pedig a pontozó szett van terítéken. Egy átlátszó "tartóban" érkezik az öt darab, kétvégű pontozó. Az egyik oldalon megegyezik a pontozófejek mérete, a másikon pedig van kisebb, közepes és nagy méretű is, mindez növekvő sorrendben – vagy csökkenőben, attól függ, merről nézzük. ;) :D

A pontozók nyele tömör műanyag, és egyfajta márványmintával van ellátva: szerintem úgy néz ki, mint amikor varázshomokot öntünk vízbe, vagy... mint egy bonyolult water marble. Szerintetek? :) A fém pontozók erősen bele vannak ragasztva, nem igazán fenyeget a veszélye, hogy kiessenek vagy meglazuljanak – ellentétben az essence régebbi pontozójával, ami pár haszánlat után el is hajlott és meg is lazult...

Az eltérő méretű pontozók oldala. A nagynak kifejezetten örülök, mert már régóta szerettem volna ilyet, és a drogériák polcain nem igazán lehet hasonlót találni... legalábbis én még eddig nem láttam.


És az egyforma pontozók oldala. Körülbelül akkorák lehetnek, mint az eltérő oldalon a legkisebb, vagy az eggyel előtte lévő.


A nyél színe egyébként rózsaszínes-lilás, ezen a képen áll legközelebb a valósághoz:


Jöjjenek a manikűrök! ;) Az elsőnél a rózsaszín alap 2 réteg Moyra Gel Look – No. 952 Ann-Marie volt, erre pontoztam arany (Moyra Metal Effect – No. 305) és sötétkék (China Glaze – One Track Mind), majd az egészet 1 réteg matt fedőlakkal zártam. :) (És ekkor még "normális" volt a körmöm.)



Drasztikus változás, hm? Le kellett őket ilyen kis csutkára vágni, de ez nem akadályozott meg abban, hogy díszítsem őket! ;) Itt a lila holo a Colour Alike – 519, ebből került 2-2 réteg a mutató- és a kisujjamra, majd ezzel pöttyöztem a rózsaszín alapra, ami 2 réteg Moyra Gel Look – No. 956 Rosalie volt. Az egészet egy réteg fedőlakkal zártam, és voilá!



Itt már egy kissé megnőttek a körmeim, és mivel készítettem néhány üveg "sheer tints" lakkot házilag, úgy gondoltam, be is vetem az egyiket. :)

Egyébként nem nagy kunszt az elkészítés, csak átlátszó körömlakk (nem fedőlakk!) kell, meg az a szín, amiből ezt az átlátszó, de mégis színes lakkot ki szeretnétek keverni. A színből csepegtettek néhány cseppet, összerázzátok, tesztelitek, és ha nem elég intenzív a szín, mehet bele még néhány csepp. Javaslom hogy inkább folyékonyabb állagú lakkot válasszatok alapnak, mert abban könnyebben oldódik a színes lakk. A fedőlakk pedig hajlamos besűrűsödni, és nehezebb is benne elkeverni a színt... higgyétek el, tapasztalat. Én igazság szerint vettem 2 üveg mini Aden átlátszó lakkot, illetve 2 üveg Sissi átlátszót, meg volt még itthon néhány üveg elfekvőben, úgyhogy ezekből kevertem ki a "DIY Sheer Tints" lakkjaimat. :)

A manikűrről... ez a lakk amúgy pirosnak készült, essence the gel – 16 fame fatal került bele, de úgy tűnik, erősebb benne a rózsaszín pigment. :D :D A manikűr inspirációját Manna egyik posztja adta, egyszerű, de látványos technikának tűnt ez a "pond manicure" ötlet, úgyhogy én is kipróbáltam. Nekem bejött. :) :D Viszont NAGYON sok réteg lakk van a körmeimen. Alaplakk, 1 réteg sheer tint, pöttyök, 1 réteg ST, pöttyök, 1 réteg ST, pöttyök, 1 réteg ST majd fedőlakk. Össze sem merem számolni... :D Mindenesetre ez egy elég jó és egyszerű technika, ha van egy kis időtök, mindenképpen próbáljátok ki szerintem. Eltérő méretű fehér pöttyöket alkalmaztam.



Ha tetszik a szett, a Born Pretty Store webshopban megvehetitek, az ára $3.56 (akcióban, eredetileg $4.74), plusz felhasználhatjátok a 10% kedvezményre jogosító kuponkódomat is! ;) (KHSQ10)

Born Pretty Store: http://www.bornprettystore.com

A többi körmös-strasszos-nyomdás kelléket a Born Pretty Store Nail Art részlegén érhetitek el.

BPS 10% kedvezménykód | BPS 10% off code
KHSQ10
http://www.bornprettystore.com/
http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

1 megjegyzés:

  1. De szép manik! Hát igen, aki kedveli a pöttyös manikűrt, annak kötelező egy ilyen szett!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...