2012. augusztus 31., péntek

augusztusi haul

Beszereztem a Rossmannból egy Isana Shea vajas és kakaós krémet, nagy kiszerelésben (500ml) 799 ft-ért, egy Essence púderecsetet 850-ért (amit igazából pirosítóecsetnek fogok használni, de mindegy xddd) és egy Essence szemhéjpúder ecsetet 399-ért. (olyat, amivel "maszatolni" lehet, vagy valami ilyesmi... xd)
Nem vagyok az a nagy turkálóba járó típus, de azért én is megfordulok ott néha; azért szoktam találni jó dolgokat. Persze nem mindig. Most viszont találtam, igaz, több mindenre számítottam. Pont ilyen cipőt szerettem volna már egy idege, igaz, hogy fehérben, de nem baj, jó lesz ez is. A barna cipő pedig... Atmosphere-s, barna, oxford... nagyon tetszik! Csak egy icipicit nagy. Egy egészen kicsit. Nem baj, majd megoldom valahogy. Ezen kívül még vettem egy szoknyát és egy világos pulcsit, de azokról most nem írok. Összesen 2100 forintot fizettem, szerintem nagyon megérte. :)

Tegnap beszereztem őszre-télre való cipőimet. Egy szürke tornacsukát (lást lentebb) és ezt a csizmát. Mindkettőt a Deichmann-ból. Nem ilyet akartam eredetileg, de mivel a másik nem volt kapható abban az üzletben, ahol ezt vettem, így maradt ez a csizma. Viszont nem jártam rosszabbul, mert kényelmes, és még magasabb is leszek vele (ami nem árt, mivel a 160 cm-es magasságot ugyan megközelítem, de nem érem el). És fűzős, ami újabb piros pont. Széles a vádlim, sajnos. És ha már itt tartunk, a lábszáram is.. a lábfejem pedig magas és ugyancsak széles. De ez a csizma pont megfelelő. Egyébként 6990 forintba fájt került.

Kellett már egy normálisabb cipő az őszre. És mivel tornacipő-párti vagyok... eredetileg fehéret akartam, csak aztán beláttam, hogy őszre sárba, esőbe, falevelek közé az nem épp a megfelelő... legalábbis szerintem. Így aztán szürke lett. Mondjuk, nem is volt fehér, ez is befolyásolt... 3490 forint volt.

Vászontáska a Terranovából, nagyon szeretem, mindössze csak a patent zavaró benne, mert már az egyik táskámnál megjártam a patenttal... egyébként akciós volt, 1000 forint. És ezzel kicsit "zöld" lettem, mivel ugye vászontáska. Egyébként szeretem a vászontáskákat. Pont.

Még júliusban vettem az új platformom, évnyitóra, stb. Mondjuk, szörnyű szokásom, hogy szinte minden évben újat veszek, mert rájövök, hogy az eddigi nem jó... ezt most épp nagyon szeretem, és kényelmesebb, mint a másik kettő - a 14 centis sarka és a 3 centis talpa ellenére. :'DDD Őt is akciósan vettem, 1990-ért. Megérte, szerintem.

Ti hogyan, mivel készültök az őszre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...