2012. szeptember 9., vasárnap

notw #2 - essence colour&go: english rose

A napokban jó pár bejegyzéssel készültem, de időhiány (és kedv) hiányában egyik sem valósult meg... most egy haul-tesztbloggal jövök. Pénteken vettem egy Essence lakkot, az új technológiájú Colour & Go lakkot - előtte vettem még egyet, arról majd később olvashattok... ez a lakk a 111 English Rose nevet viseli, és imádom. Na jó, annyira mégsem, mert vannak hibái, de a színét... nos, azt tényleg szeretem. Ennél a lakknál már új, szélesebb ecsettel dolgozhatunk, aminek lekerekített a vége - hatalmas piros pont a gyártónak! DE! Vannak hibái. Könnyen túl sok lakkot lehet felkenni, ami aztán csúnyán bebuborékosodik. Tapasztalat, a másik lakknál (108 Ultimate Pink, nem szeretem, csúnyán mű a színe) sajnos az összes körmömön beleestem ebbe a hibába, és mindegyik csúnyán bubis lett. Illetve most a jobb kezemen is ez történt, így jár az ember, ha jobb kezes... a képeken is a bal látható, az szép lett, bár néhol megjelent egy-egy bubi itt is. A neve szerint gyorsan száradó - én ezt nem tapasztaltam meg. A fedése jó, egy réteg is elég belőle. Ha egy 10-es skálán kéne értékelnem, tőlem 7 pontot kapna.

essence "111 english rose"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...