2012. október 13., szombat

Glamour-napok 2. nap: október 13. #haul

Nos, úgy volt, hogy megyek ma "Galmour-napozni", aztán mégsem lett így. Most már nem is bánom. Úgyis azokba az üzletekbe akartam benézni, ahová nincs kedvezményes kupon... xdd De azért reggel felszaladtam a közeli városkába, ahol a DM-ből a maradék pár kuponommal beszereztem még egy alapozót és egy korrektort. Még egy alapozó, minek? kérdezhetitek, de mivel egy évben egyszer vagy kétszer van ilyen akció, hogy féláron hozzá tudok jutni a jobb alapozókhoz, ezért inkább úgy döntöttem, hogy megveszem a L'Oréal és a Max Factor alapozót is. Egy áráért kettőt, szerintem megérte... Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 alapozó (szép hosszú neve van...) a 45 Warm Almond árnyalatban. Nekem valószínűleg a 40 Ivory lenne inkább a színem, de nem találtam, ráadásul ettől talán kap egy kis színt az arcom. És van benne fényvédő! A Maybelline Affinitone korrektorjáról pedig igen jókat olvastam a Krémmánián, ezért úgy voltam vele, hogy veszek egyet a kuponnal. Igaz, a Maybellines polcnál felmerült a gondolat, hogy inkább az Eye Studio Lasting Drama zselés szemhéjtust vegyem meg (ecset is jár hozzá, és a csomagolása eléggé bizalomgerjesztő), 2990 forint helyett 1495-ért, de aztán mégsem tettem, mert a zselés szemhéjtusom plusz a hozzá való ecsetemet a Rossmannból tervezem beszerezni, méghozzá az Essence kollekciójából. Olcsóbb is, és róla is jókat olvastam, és amennyire én járatlan vagyok a szemhéjtus használatában, valószínűleg fel sem fognak tűnni a hibái. (ha vannak egyáltalán) Most fedeztem fel újra az Avonos filces szemhéjtusom, amit kb. 2 éve vettem, de akkor nem fogott szépen, így le is mondta róla, de mostanra fogalmam sincs, mi történt vele, de nagyon szépen fog, és szeretek vele dolgozni. Igaz, nem a legtartósabb... Mindegy. A tovább után egy-egy közeli kép a mai termékekről.
U.i.: az alapozó pumpája zárható! Ötletes. :)

2012/10/14 update: délelőtt 10 óra körül tettem fel az alapozót, ami már akkor sem igényelt púdert, kb. 2-3 óra után MÉG MINDIG matt volt (ami nálam egyszerűen elképzelhetetlen a bőröm miatt), és utána sem kellett rá igazából púder... kora délután tapogattam az arcom, és megijedtem, hogy "Jesszus, hova lett az alapozóm? Leszedtem, vagy mi?!" de neeem, egyszerűen csak annyira belesimult a bőrömbe, hogy észre sem vettem, hogy ott van. Tapintásra, maszatolásra sem jött le. Azt hiszem, ez álmaim alapozója a L'Oéral-os mellett. Bár haragszom a DM-re, hogy nem képes 40 Ivory árnyalatot tartani, az ilyen sápadt bőrűekre gondolva, mint én is... nekem nagyon feltűnik, ha eltér az alapozóm színe, és ez eltér. :/ Remélem, kicsit majd jobb lesz a viszonyunk. :D
Maybelline Affinitone korrektor, 02 Natural

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 alapozó (hú, de hosszú neve van!) 45 Warm Almond

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...