2012. október 30., kedd

I ♡ Fall TAG

Most nagyon TAG-elős kedvemben vagyok, lehet, hogy a nap (vagy a hét) folyamán láttok majd még tőlem egy-két ilyen bejegyzést... Ezt a TAG-et az egyik kedvenc Youtube-os sminkesemnél, Nikkie-nél (@Nikkietutorials) találtam (mondjuk máshol is, @beautycrush-nál szintén), és mivel ősz van, és szeretem az őszt (I ♡ Fall! :D) úgy döntöttem, én is kitöltöm. :)

1. Favorite Fall lip product? - Kedvenc őszi ajakápoló/ajakra való termék?
 Lehet hüledezni, de szőlőzsír. Vagyis főleg a Bebe vaníliás ajakápolóm. Nem gyakran használok rúzst, főleg nem suliba, ezért kiszáradás ellen tökéletes az ajakápoló. Jó, esetleg egy kicsi az Oriflames ajakszínezőmből... azt használtam már suliba is, és nem volt túl feltűnő. :)

2. Favorite Fall Nail Polish? - Kedvenc őszi körömlakk?
 Sötétebb színek. Most épp a bogyószínek, és a sötét vöröses árnyalatok. :)

3. Favorite Starbucks Fall Drink? - Kedvenc őszi Starbucks-os ital?
 Nem járok Starbucks-ba, sajnos nincs a közelünkben... de kávézni szeretek. Meg a forrócsokit is! :D

4. Favorite Fall Candle?
 - Kedvenc őszi gyertya?
 Nincs igazán kedvencem... de főleg a fahéjas-almás illatú, nagyobb gyertyákat szeretem. :)

5. Favorite Fall Scarf or accessory? - Kedvenc őszi sál vagy kiegészítő?
Sálat igazán csak télen hordok, de van egy kendőm, ami őszre is jó... most kardigán-mániában szenvedek. :D

6. Haunted house, haunted hay ride, or haunted corn maze?
 - Kísértetjárta ház, hay ride vagy kukoricaföld?
 Hú, egyik sem. Félős vagyok, nem szeretem az ilyen dolgokat! :D

7. Favorite Halloween movie? - Kedvenc Halloween-i film?
 Addams Family! :D

8. Favorite candy to eat on Halloween? - Kedvenc cukorka, amit Halloween-kor eszel?
 Nincs külön Halloween-re cukorka... szóval csoki, vagy valami házi készítésű süti. Fahéjas alma. Jaa, és gumicukor! :)

9. What are you dressing up as for Halloween? - Minek öltözöl be Halloween alkalmából?
 Fogalmam sincs... de talán... saját magamnak, az elég ijesztő. :D Nem tudom. De mivel valószínűleg el sem mozdulok itthonról, mindegy is. Valószínűleg majd valami füstös-vámpíros akármi leszek, megint. xD

10. What is your Favorite thing about Fall? - Mi a kedvenc dolgod az őszben?
 Hú, egy dolgot nem tudok megnevezni... Falevelek, tea, alma, fahéj, gyertyák, hidegebb idő, lehet pulcsit hordani, meg hosszú nadrágot is, stb, stb, stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...