2012. november 25., vasárnap

brands.hu - ismeritek?

Sziasztok! Ma egy egészen más cikket hoztam nektek, mint ami a megszokott... Szóval. Ismeritek a brands.hu-t? Ez egy magyar webshop, ahol viszont csak az akciók közül lehet válogatni... szóval mindenféle dolog nincs. De jó akciók szoktak lenni, és 30, 40, 50, 60, sőt néha még 80%-os akciók is vannak... egy akció kb. 3-4 napig tart, addig rendelhetsz a termékek közül. A terméket a rendelés után 10-15 nappal szállítják ki, de persze többféle fizetési lehetőség is van, utánvét, bankkártyás fizetés, stb... ebbe most nem megyek inkább bele. :) Én már rendeltem, és nemsokára, a jövő hét folyamán fogják kiszállítani a csomagomat. Majd hozok a rendelésről bejegyzést. :) Nemsokára Aden akció lesz, egy körömlakkom van tőlük, de ha jó színek lesznek, lehet, hogy rendelek még (ilyenkor általában 200-300 forintért lehet a körömlakkokat megrendelni...) illetve lesz majd még Max Factor, Orly, Olay, Clinians, Astor, Himalaya Herbals, Coverderm, és még sok-sok akció. Úgyhogy mindenképpen ajánlom ezt az oldalt! :) Az oldalra tudtok ti is regisztrálni, olyankor egy pár nappal később kaptok egy aktiváló-megerősítő e-mailt, illetve én is tudok meghívót küldeni, ez mind Nektek, mint nekem is jó, mivel "Minden meghívott ismerősöd első megrendelése után 1000 Ft értékű ajándékkupont írunk jóvá a brands.hu számládon, melyet bármelyik akciónkban felhasználhatsz." Úgyhogy, ha szeretnétek, hogy küldjek egy meghívót, írjatok egy kommentet ehhez a bejegyzéshez az e-mail címetekkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...