2013. január 26., szombat

haul part I. - körömlakkok (Rossmann, Müller)

Igen, itt lenne az első, nagy körömlakkos poszt. Nyolc lakkot szereztem be az eltelt 2-3 hét folyamán, ebben az essence akció is közrejátszott.

1. essence colour&go körömlakk (123 1000 miles away) - róla már írtam egy külön bejegyzésben (link)



2. Lovely Crystal Strenght körömlakk (Nr 432)



3. essence Breaking Dawn Part 2 TE körömlakk (04 Edward's love) - mert elkezdték leakciózni a szortimentet




4. Lovely Color Mania körömlakk (Nr 20) - képtelen voltam ellenállni a glittereknek!




5. NYC Gyorsan száradó fedőlakk - kellett egy új fedőlakk, mert a BTGN-em már lassan elfogy és be is buborékosodik, ezért őt választottam. Tényleg gyorsan szárad, és már 5 napja nincs panaszom rá. :D


6. Lovely Smooth softening nailsurface effect - ez és a többi Lovely-s táplaló lakk a kedvencem, ha köröm-
erősítésről van szó. Tényleg teszi a dolgát, és még olcsó is! :) És nem utolsó sorban alaplakknak is tökéletes.


7. essence colour3 körömlakk (06 ticket to the show) - a 350 forintos akció keretében kihagyhatatlan
volt, a "ticket to the show" fele egyszerűen bámulatos!








8. essence colour3 körömlakk (05 boys are back in town) - róla is íram már (link)




4 megjegyzés:

  1. Én már egy ideje (pár hónapja) stoppot mondtam a lakkvásárlásnak, ideje elhasználni a felhalmozottakat. Egyedül én is ezt az NYC fedőlakkot vettem meg. Viszont ezzel a Lovely-val eléggé megleptél, én ezer éve vettem egyszer egyet erősítő gyanánt, nem jött be, de így lehet megpróbálkozok majd vele még egyszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkodom egy ideje rajta, de nem tudom, hogy kibírom-e, ha véletlenül betévedek az amúgy is útba eső Rossmannba... főleg ha új essence vagy NYC lakkok jelennek meg. De azért próbálom türtőztetni magam. :D Én nagyon szeretem a Lovely erősítőit, anno még én is úgy vettem meg, hogy "talán", és aztán meglepődtem, mert tényleg erősítette a körmeim, mintha egy plusz réteg lenne rajta... Van is itthon ezen kívül még 2 Lovely lakk, bár már mindkettő majdnem elfogyott és kissé besűrűsödött... Szerintem egy újabb próbát megér, hátha most segíteni fog. :)

      Törlés
  2. Komolyan mondom,ha nekem azt mondják,hogy körömlakk,egyből te jutsz az eszembe! :) Oltári vagy. :D:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDDDDD ezen most jót nevettem, köszi :D édes vagy :D <3

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...