2013. január 29., kedd

moyra & essence mini haul

Ma bejártam pár százforintos-jellegű boltot, és találtam pár érdekességet... például Moyra lakkokat, és az a legjobb, hogy közelről meg tudom őket szemlélni, nem úgy, mint a játékboltban. Ki is szúrtam a körömápoló olajat, és mivel úgyis szükségem van ilyesmire, mert a körömágybőröm szörnyű állapotban van, megvettem. Bár a webshopban csak 350 forintba kerülnek a lakkok, itt meg 450-be... de láttam még pár szép lakkot, lehet, hogy visszamegyek. :D Az essence sablont pedig még hétfőn vettem 350 forintért, mert rájöttem, hogy ezzel tudnék félhold manikűrt készíteni. De már tudom, hogy honnan veszek újra, sokkal olcsóbban sablonokat, ha ez elfogyna. :D

Moyra körömágypuhító olaj & essence francia manikűr sablon (30 darab)

Moyra cuticle oil & essence french manicure tip guides (30 pieces)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...