2013. május 11., szombat

Balea, essence, Kiko, alverde haul

Újabb haulos poszt... :D


Testápoló, sampon, tusfürdő


Balea cseresznyés-mandulás testápoló - nem vagyok nagy testápoló-rajongó, legtöbbször lusta vagyok hozzá, de ha néha eszembe jut, szívesen használom ezt, mert jó az illata és viszonylag jól is hidratál.

Balea cseresznyés-mandulás tusfürdő -Imádom az illatát! <3 A testápolót is miatta vettem meg ugyanebben az illatban. Van még ezen kívül 2 másik is. :D

Alverde koffeines-zöldkávés sampon - Jókat olvastam róla, szilikonmentes, natúr, úgyhogy úgy voltam vele, hogy kipróbálom. Eddig tetszik. :D Mondjuk az illatát nem szeretem, és nem habzik túlzottan, de ezek elhanyagolhatóak.

Arc


Balea Aqua hidratáló arckrém kékalga kivonattal - mióta kitaláltam, hogy "nezem biztos vízhiányos a bőröm", azóta ezt használom. Hát, jobban beválik mint a kifejezettem zsíros, problémás bőrre kifejlesztett, mattító társa... :D Ráadásul annak szörnyű volt az illata is. Ennek viszont finom, "kékalgás", tengeri-szaga van. Ha lehet valamit így definiálni. :D

Akneroxid 50 mg/g gél - eredetileg a 10%-os változatot akartam megvenni, de a gyógyszertárban nem volt, sőt, a patikus elmondása szerint az elmúlt évben nem is keresték, ezért nem is rendeltek. Csak rendelni tudtak volna, de már így is egy ideje húzódott a megvétele, úgyhogy nem törődtem vele, hogy ez csak 5%-os, megvettem. Annyira látható eredményeket még nem értem el vele, de az államon a hegek már egy kicsit halványodtak. :) Azt furcsálltam, hogy mindenki azt írta krémmánián, hogy borzalmasan szárít, és kell hozzá egy jó hidratálókrém... nekem abszolút nem szárítja a bőrömet. oO

Körömlakkok


Kiko lakkok (360 Strawberry Pink, 361 Raspberry Pink) - a kiruccanásom alkalmával szereztem be őket, nem akartam semmi kék vagy zöld lakkot, maradtam szolidan a pink részlegnél. :D Olyanokat szerettem volna, amilyen lakkom még nincs, bár a világosabb (360) egy kicsit hasonlít az OPI ElePhantastic Pink lakkomhoz, csak egy kicsit barackosabb, a sötétebb (361) pedig majdnem olyan, mint az egyik Astor Fash'n Studio Fruity Scent lakkom...

essence lakkok (113 do you speak love?, 148 prom-berry, 149 hello marshmallow!) - a két lila lakk már régebben feltűnt, a hello marshmallow!-t a szülinapomra kaptam Anyától (jó, én választottam ki, hogy ezt szeretném... :D) a másik kettőt pedig külön vettem. A vörös lakk tekintetében dilemmában voltam, mert vagy ezt, vagy a redvolution-t akartam megvenni, csak olyat akartam, amilyenem még nincs. :D De szerintem még visszamegyek a redvolutionért is, bár élőben túl narancsosnak tűnt, de a swatchokon kevésbé. Majd kiderül. :D

essence lakkok


Kiko lakkok


Szájfények


essence szájfények (03 candy bar, 10 pretty witty) - először a pretty witty-t vettem meg, de a pigmentáltsága láttán lehidaltam. :D A candy bar is tetszett, ezért másnap azt is megvettem. Szeretem őket, jó a színük és tényleg nagyon tartósak és pigmentáltak. :D


Swatch

03 candy bar /// 10 pretty witty

4 megjegyzés:

  1. de szép színűk van:) ilyen kiko lakkokat hol lehet venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát, én Olaszországban vettem őket... :D Sajnos úgy tudom, hogy itthon nem lehet őket kapni, csak a neten rendelni, de ne legyen igazam. :)

      Törlés
  2. A mostani limitált Balea kiadásból én is szeretnék venni egy testápolót, csak még nem tudom, hogy melyiket. Egy sampon vásárlás is előttem áll, csak még nem tudom, milyen legyen, bár ezzel már régóta szemezek. A Kiko lakkok pedig nagyon szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor én vettem, akkor csak ebből a cseresznyés-mandulás testápolóból volt (sőt, a tusfürdőből is), de a másik testápolónak a helyét nem is láttam valamiért... Mintha nem is lenne, pedig tudom, hogy van füge-csokis is... Én a Balea-samponokat szeretem nagyon, ez amolyan "újítás" volt a részemről, de nem bánom :) Köszi! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...