2013. május 2., csütörtök

NYC, Balea & glitter haul

Ezzel a bejegyzéssel már legalább egy hónapja tartozom nektek, de sosem volt erőm/kedvem/időm megírni... de most hozzákezdtem úgyhogy itt van. :)


NYC Cheek Glow pirosító "655 Central Park Pink"

Teszteren szép volt és pigmentált, de ez nem... ráadásul a teszterek szerintem rosszul vannak megszámozva, ez a szín pl. 653-ként volt kirakva, a 653-mas pedig egy sötét, barnás pirosító.





Swatch


Balea mini sampon és balzsam "Oil Repair"

Kellett az utazáshoz, praktikus és szilikonmentes. :)


Essence Whoo,! Boooomm!! szemhéjpúder "03 Muse Marilyn"

Ez igazából a Cosmopolitanhez volt, azt remélem, egy szép bordós-lila szín, de inkább csak lila, tele csillámmal. :(




Swatch


Csillámok, glitterek

Franken lakkokhoz vettem őket, eddig csak egyet próbáltam, de nem igazán vált be...





NYC Espert Last rúzs "433 Peach Fizz" és "404 Air Kiss"

Nem sokkal azelőtt pakolták ki, hogy bementem volna a Rossmannba... Szépek *-* Az Air Kiss színét jobban szeretem, mert építhető, a Peach Fizz-zel az a bajom csak, hogy túl fényes az én ízlésemnek.




Swatch
433 Peach Fizz / 404 Air Kiss

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...