2013. július 30., kedd

Lakk-haul: Lovely, Eveline

Hú, ismét nem egy mostani poszt... a képeket már lassan 2 hónapja készítettem. xd A megíráshoz csak most jutottam el, eddig valahogy minden más fontosabbnak bizonyult... ebben közrejátszik a lustaságom is. Shame on me.
A lakkok:

Lovely Nude Nr 5 && Lovely Gloss Like Gel Nr 432 && Lovely Baltic Sand Nr 3 && Eveline miniMAX 756

Lovely Nude Nr 5

Megtetszett ez a lakk, impulzusvásárlás volt, de nem bántam meg. :) A színe kifejezetten tetszik, kár, hogy az arany csillámok csak az üvegben érvényesülnek. :( Egyébként a fedése jó, 2 rétegben már szépen fedett, egy rétegben egy picit csíkoz, de én maximalista vagyok... az ecsetét is szeretem, jó vele dolgozni.



Lovely Gloss Like Gel Nr 432

Ismét egy dupe, egy nappal a Rimmeles fiaskóm után... :D Ez a lakk a Lovely régebbi, Crystal Strenght kiadású Nr 432 árnyalatának a felújított változata. Így a régebbi lakkot odaadtam anyának, bár ő nem szereti a lakkokat, mert nekem 2 ugyanolyan szín nem szükséges a kollekciómba...


Lovely Baltic Sand Nr 3

A kedvenc homoklakkom! *-* Jobban szeretem a narancsnál, ez a szín inkább én vagyok. Hideg, de mégsem, és nagyon szép... Imádom! Jó az ecsete, az ára, ráadásul tartós is. :)


Eveline miniMAX 756

Azt hiszem, 399 forintért vettem a Rossmannban, és egészen megküzdöttem az üveggömbbel, amiben tárolták őket, mire ki tudtam bányászni. Sajnos ő is dupe-gyanús... nagyon-nagyon hasonlít a L'oréal Color Riche Dating Coral lakkomra. Egyébként csillámos, a fedése átlagos, de baromi lassan szárad. Úgyhogy emiatt nincs a kedvencek között, habár a színe nagyon szép...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...