2013. július 29., hétfő

notw #40 - Rimmel: High Energy

Színes, piros, élénk, nyári. Kell ennél több? Bár a képeken inkább narancs, mint piros, de élőben piros, higgyétek el! (Pont olyan, mint ezen a képen.) Egyetlen hibája van csak. Hogy van egy tökéletes hasonmása, méghozzá márkán belül, amibe én is belefutottam... Csak szikrázó napsütésben, közelről nézve fedezhető fel a különbség a kettő között. És hogy melyik ez a lakk? A Coralicious (430) árnyalat a 60 seconds vonalból. Sajnálom, hogy elfelejtettem lefotózni a kettőt együtt, pedig direkt felkentem, ujjanként változtatva a lakkot, így csak állítani tudom, hogy ugyanolyanok. De majd remélhetőleg sort kerítek egy összehasonlító posztra is. Bár az én képeimen gyakran nem köszön vissza a rendes szín, hiába próbálkozom... Ezt a High Energy lakkot a szempillaspirálhoz választhattam ajándékba, erről a haulos bejegyzésben írtam.

A tartóssága nem a legkiemelkedőbb, a képeken is látszik, pedig itt a lakk még csak kb. 2 napja volt a körmömön...

Használt lakkok:
  • Rimmel I ♥ Lasting Finish "271 High Energy" - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg






1 megjegyzés:

  1. Nekem a 60 sec. van meg, a Corallicious, de nem annyira szeretem, valahogy magamon nem tetszik a színe. Túl piros, kicsit sem korall.
    Viszont két Lasting Finishem is van, és négy napig mindkettő bírja. Tudom, hogy nem száradnak gyorsan, de szerintem próbáld ki fedőlakk nélkül, nekem úgy bejöttek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...