2013. augusztus 9., péntek

A hét sminkes főbűn TAG


A TAG forrása: Lolly

1. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?
A körömlakk beletartozik? Mert akkor a 189 forintos Aden lakkjaim. :D Egyébként pedig az essence krémpirosítóm, azt hiszem, 200-300 forint volt, és mióta van egy jó stipple ecsetem, használni is tudom, juhéj! :D

2. Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?


A NYC pirosítóim, a pigmentáltságuk nulla, én hülye meg vettem kettőt is.

3. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze(illata)?


A legjobb illata a Paese pirosítómnak van, a Labello vitaminos ajakápolómnak pedig az íze és az illata is nagyon finom. *-*

4. Restség - Melyik sminkterméket/mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?

Szerintem a szempillagöndörítőt mellőzöm a legtöbbször. Meg esetleg a bronzosítót/kontúrt... de a szememre a spirálon kívül nem szoktam tenni semmit, tusvonalat nem tudok húzni, egy barnás szemsminket pedig lusta vagyok elkészíteni. :/

5. Kevélység - Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak?

Hmm, szerintem alapozó és pirosító, a bőrömre nagyon háklis vagyok, nem szeretem, ha az összes bőrhibám, pattanásom, meg az utánuk maradt hegek látszódnak...

6. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?


Öööö, fogalmam sincs, ezen még nem gondolkodtam... xdd :D Talán egy jó parfüm.

7. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?

Hm, valószínűleg valami drágát, mondjuk Chanel vagy valami ilyen drága márka sminktermékét, mondjuk rúzst vagy a Vitalumiere Aqua alapozót (a YT guruk engem is megfertőztek vele... xd). Vagy a Bare Minerals poralapozóját, az maga lenne az álom! *-* Esetleg az Urban Decay Naked 2 palettáját, bár ismerem magam, és nem gyakran használnám... Vagy egy Sigma/Coastal Scents/Real Techniques ecsetszettet (vagy többet).

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a tag, megcsinálom én is :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is nagyon tetszik, szeretném megcsinálni én is :)
    Az Nyc pirosítók tényleg botrányosak...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...