2013. augusztus 21., szerda

notw #44 - Lovely Baltic Sand Nr 3 (kék)

Annak az apropójából, hogy a hét első felében úgyis ez a lakk volt rajtam, gondoltam, publikálom a Lovely kék Baltic Sand lakkjáról a bejegyzést, még régebbi képekkel. Felhalmozódott már elég sok körmös kép, így szinte mindegyik régebbi annál, mint amikor kiposztolom őket. :D

A lakkot egyébként imádom, 2 rétegben gyönyörűen fed, tartós, szép - csak lemosni egy rémálom. :D Én a gyors lemosás híve vagyok, így nem örülök túlzottan, amikor ezt kell lecsiszolnom a körmeimről. De ennyi fáradtságot megér...

Használt lakkok:
  • Lovely Baltic Sand Nr 3 (kék) - 2 réteg
Napfényben



Árnyékban






8 megjegyzés:

  1. Én is ma fotóztam be pont ezt a lakkot :D Amióta megvettem, azt hiszem,hogy csupán egyszer használtam, távol áll tőlem ez a szín, de másokon annyira megbabonáz :))

    VálaszTörlés
  2. Szintén ma történt meg a befotózás, 24-re időzítve. Egyelőre imádom, lemosni még nem volt bátorságom.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már várom a posztot. :D Az Erő veled van, sikerülni fog! :D

      Törlés
  3. Én nagyon szeretem, most pont ez van rajtam! :D

    VálaszTörlés
  4. Én egyáltalán nem vagyok oda ezért a liquid sand őrületért, de ez a lakk nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Eleinte én is távolságtartó voltam, egyszerűen taszított az egész liquid sand-őrület, de az első homoklakkom után megváltozott a helyzet... Mondjuk annyira nem rajongok értük, hogy megvegyem az OPI vagy egyéb high-end márka sand lakkjait, jól elvagyok én az olcsó Lovely (meg majd talán az essence új) lakkjaival. :D

      Törlés
  5. Ó de gyönyörű!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...