2013. szeptember 21., szombat

...And that's who I am. #2

Úgy tűnik, a szombat már csak egy ilyen nap, amikor "And that's who I am" posztok kerülnek ki... Jó, nem biztos, hogy jövő szombaton is így lesz, egyszerűen csak így jött ki a "2 naponta posztolok" rutin. Úgyhogy itt a második adag, remélem, tetszik. :)


Nem vezetek. Mivel még nincs jogsim (sőt, azt sem tudom, hogy mikor kéne elmennem majd a jövőben valamilyen tanfolyamra), így nem csoda, hogy nem vezetek... Igazából egy kicsit félek is az egésztől, nem tudom magam elképzelni egy kormány mögött... Magamat ismerve úgy félnék, hogy vagy lefullasztanám a kocsit, vagy pedig nekimennék veleminek. xD Dodzsemezni sem szeretek, eddig azt hiszem, egyszer voltam, de ott is képtelen voltam irányítani a kocsit...


Szeretem a rókákat. Egyébként is volt egyfajta kíváncsiság bennem a rókák irányába, de mióta láttam A róka és a gyerek c. francia filmet, egyszerűen lenyűgöznek ezek az állatok. A szabadságuk, önállóságuk, ravaszságuk, makacsságuk... Sorolhatnám még estig, egyszóval: imádom őket. Számomra olyan rejtélyesek, mégis kézzelfoghatóak, és hjaj... Nem mondom, hogy megszelídítenék egyet (mivel még a macskákat is képtelen vagyok, ráadásul - sajnos - a környéken sok a fertőzött róka), de szívesen megsimogatnék egyet, ha lenne rá lehetőségem.


Álmaimban más életem van. Mivel állandóan álmodozok, így a képzeletemben mindig más vagyok, mint amilyen a valóságban - sajnos képtelen vagyok ezt abbahagyni, pedig tudom, hogy rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni... Anyu szerint is így van, de képtelen vagyok abbahagyni az álmodozást. Ehhez a sok olvasás is hozzájárul, hiszen a könyvekben mindig jobb, szebb, több mindenki, s így én gyakran irigykedem... És reménykedek. Tudom, hogy a legtöbb fikció, de olyan jó (oké, nem mindig :D) belegondolni, hogy mi lenne, ha ez tényleg így lenne...


Szeretem a sünöket. Hát igen, rajongok az erdei állatokért. :D Szerintem nagyon aranyosak a sünik, többször találtunk a telek végében a szalmabálánál almot, de mióta nincs a szalmabála, azóta nem találkoztunk sünökkel. Talán ha az erdőben keresgélnénk... De nem akarom őket zargatni, főleg, hogy nagyon félénkek, ráadásul megvédik magukat. :D


Szeretem a farkasokat. Na ez már csak egy ilyen poszt, ígérem, több ilyen nem lesz a közeljövőben, hogy egy poszton belül 3 különféle állatról is szó legyen... :D Szerintem nagyon szép, de veszélyes állatok, tudatában vagyok annak, hogy nem tanácsos őket megközelíteni, meg ilyenek, de szerintem ettől még nem kell elítélni őket. Tisztelni kell őket, és nem zavarogni. :D Szeretnék majd eljutni a Veresegyházán lévő medveparkba, mert ugye ott vannak farkasok is - eddig még nem sikerült, de talán a jövőben majd sikerül eljutnom oda. :)

4 megjegyzés:

  1. Jajj,"A róka és a gyerek"-et én is láttam egy repülőn,9 órás út közben és annyira aranyos egy film! <3

    VálaszTörlés
  2. Dumbledore-idezet! DUMBLEDORE-idezet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, szeretek a Harry Potterből idézgetni... :DDD

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...