2013. szeptember 29., vasárnap

Autumn TAG


1. Kedvenc dolog az őszben?
A levelek, az időjárás, és hogy végre hordhatok csizmát, meleg pulcsikat, és persze a tea, a kakaó és minden ilyen "őszies" dolog. :)

2. Kedvenc ital?
Tea! <3 A forró csokit is nagyon szeretem, csak sajnos ritkán iszok, mert az otthon, porból elkészíthető változatnál még a sima kakaó is jobb... Ja és a kakaót is szeretem, csak azt kizárólag hidegen. :D Meg esetleg karamellás tej, ha nem égetem nagyon oda a cukrot. xd

3. Kedvenc illat / gyertya?
Édes, fahéjas, cukros illatok, most a kedvencem a karamellás gyertyám, de már kinéztem egy bogyós gyümölcsöset és egy almásat is. :)

4. Legjobb rúzs?
Inkább ajakápoló-párti vagyok, abból pedig a színezett, és mivel mindig leeszem, annyira nem is törődöm vele. :D Egyébként a bogyószínek a kedvenceim a hideg időre, szeretnék egy olyan ajakápolót, ami olyan színű, mint az Avon Oxford Wine rúzsa, csak persze nem annyira pigmentált. :D

5. Hidratálás?
Most csak a pigmentfolt-halványító, C vitaminos Balea szérumomat használom, szerintem október közepéig-november elejéig ez nem is fog változni, utána majd bevonom a Corine de Farme hidratálómat is. :)

6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
Barnás, természetes színeket, már ha használok, mert a legtöbb esetben a szempillaspirálon kívül semmit se teszek a szememre. :D Jó, néha azért a lila szemceruza felkerül a felső szempillasorba, egy kis "pop of color" hatásért... :)

7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz?
Nekem ez nem évszakhoz kötött... :D Mondjuk ilyenkor hallgatom inkább a zúzósabb, illetve a melankolikusabb számokat, de most így kapásból példát nem tudok mondani.

8. Kedvenc őszi viselet?
Sál (vagy kendő kora ősszel), pulcsi, (mű)bőrdzseki, csizma, farmer. <3

9. Ősszel mivel kényezteted magad?
Sütemények, kakaó, forró csoki, édességek... Mmmmm. :)

10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?
Otthon a meleg szobában, illetve a hátsóudvarban, ahonnan rálátok az erdőnkre és gyönyörködöm a levelekben és az őszben. :)

A TAG forrása: Viki

4 megjegyzés:

  1. meghoztad a kedvem egy kis karamellás tejhez, a mamám készített mindig, mikor kicsi voltam, aztán elfelejtődött.
    tetszik, amiket írtál, még a mostani szürke időt is picit szebbnek látom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha segíthettem egy kicsit, még ha csak így, virtuálisan is :))

      Törlés
  2. Hú, utánanéztem a Krémmánián ennek a pigmentfolt-halványító szérumnak, és jókat írnak róla. Neked bevált? :) Lehet én is kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kb. 1 hónapja minden reggel és este használom, és igazából nem látok változást, bár közben elég sok pattanásom is volt (de nem a krém miatt :D), és a helyük csak mostanra gyógyult meg, így a halványító hatását csak most tudja kifejteni a szérum - mindenesetre a bőröm jól bírta, csak azt nem tolerálja jól, ha rávetem magam a Milka csokira. Ez van. :D Szerintem egyébként egy próbát megér, nekem is az egyik barátnőm ajánlotta, hosszútávon remélem, hogy nekem is halványítani fogja a foltjaimat (ami igazán jól jönne :D)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...